Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har kommet frem til sesong 4. Hvilken av brødrene Salvatore liker du best? Jeg har sansen for Damon. Tok meg litt tid og like serien men i mangel på True blodd måtte jeg prøve. Anonymous poster hash: 632ae...7d7
<3 2G <3 Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Damon Stefan ligner for mye på en eks. Men liker også Nicklaus
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er på sesong 3, og har virkelig sansen for Damon. Han er hele grunnen til jeg ser på serien Anonymous poster hash: 97cb8...fc9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er på sesong 5, og digger Damon. Ser frem til ny episode på onsdag...Da er det meg, sofa, pepsi max og Damon Ian Somerhalder er grisekjekk!!!! Anonymous poster hash: 6d7ea...e42
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Damon!!!!! Egentlig er det mange kjekkaser der.. Elihja, Niklaus, Tyler, Jeremy, Alazaric er\var hotte!!! Hahaha.. Anonymous poster hash: 8d22d...a8c
Daquiry Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ja, dessverre.... liker seff Damon best, men det kryr jo av deilige mannfolk i den serien...eneste jeg ikke liker er Stefan, han er en pingle... Endret 27. januar 2014 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Stefan er veik:) om man skal si noe. Damon er liksom så slem men han har jo egentlig snill. Anonymous poster hash: 632ae...7d7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har kommet frem til sesong 4. Hvilken av brødrene Salvatore liker du best? Jeg har sansen for Damon. Tok meg litt tid og like serien men i mangel på True blodd måtte jeg prøve. Anonymous poster hash: 632ae...7d7 Jeg ser episodene på abc dagen etter de går i USA så jeg er der de er;-) Elsker Damon, men er blitt veldig glad i The Originals også. Den er like bra, og der er både Klaus og Elijah;-) Anonymous poster hash: 2fc24...8d1
Aquarel Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Damon er favoritten, men liker veldig godt claus Har sett alt som har kommet ut på nett. (season 5 episode 11)
Mammaaaaaa Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Damon!!! Deiligere mann skal du lete lenge etter!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Nicklaus!!! Ååh så sexy.. Hva er det med disse slemme guttene? Stefan er også rimelig lekker. Damon er grisefin! Hadde tatt alle LETT Anonymous poster hash: 517da...93f
super* Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Damon er så sexy !!!! Skulle ønske han låg ved siden av meg nå 😞 da skulle jeg jaggu såtte tenna i han ❤️
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Ja hva er det med disse guttene? De er slemme men har noen gode kvaliteter allikevel. Liker veldig godt Alarec.( hvordan i allverden skrives deg?) Anonymous poster hash: 632ae...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå