Gå til innhold

Hvis du har et godt forhold til exen din ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper du ham da feks økonomisk hvis du ser han sliter med regninger eller lignende?

Ville han gjort det for deg?

Min ex ringte i dag og fortalte han hadde bilen på verksted , regningen kom på ca 10000. Jeg vet han sliter så jeg tilbød meg å betale en stor del.

Ville du gjort det for din ex ? ;)

Anonymous poster hash: f90df...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvorfor det er en eks :)

Skrevet

Haha, vet du hva, det var supersnilt av deg. Men jeg hadde aldri gjort det for min eks, han var en pengesluk uten like, uansett kommer han ikke til meg, for han har mor og far som hjelper til om han trenger :) 

Anonymous poster hash: 96715...2ff
Skrevet

Nå er jo 10 000,- mer enn ha jeg får i stipend hver måned, så sånne beløp hjelper jeg ikke en sjel med. Men her for litt siden dro jeg rett fra Meny og til eksen for å fylle opp kjøleskapet hans, og lagde en nydelig toretters. Vi har felles barn, men fra da til han fikk lønn var barnet hos meg, så sønnen min hadde uansett ikke sultet. 

Vet at han hadde hjulpet meg om jeg trengte det. 

Anonymous poster hash: 93aeb...3a5
Skrevet

Ja jeg hjelper gjerne eksen jeg :)

Skrevet

Jeg har et godt forhold til min eks-mann, men jeg ville ikke tilbudt ham økonomisk hjelp. Han er ekstremt stolt og ville aldri tatt i mot. Om vi hadde hatt felles barn kan det hende at situasjonen hadde vært en annen.

Skrevet

Ja jeg har ingen problem med å hjelpe min x.  Vi er fortsatt gode venner. Har tross alt to barn sammen. og vil jo gjøre så han og lever bra. Vet han betaler tilbake raskt.

Anonymous poster hash: 52c04...b1d
Skrevet

Jeg har et greit forhold til min ex, men aldri i verden om jeg ville ha hjulpet han med en slik sum. Det ville blitt vanskelig å forholde seg til tenker jeg. Vi er avsluttet, og må forbli slik. Jeg har kontakt med han på facebook, og litt på tlf, men kan ikke treffe han.. de ville vi endt opp til sengs tror jeg.. og det vil jeg for alt i verden ikke... for da hadde jeg endt opp igjen med han, til all den smerte det hadde ført til... Han er en nydelig mann, som dessverre ikke har orden nok på livet sitt til å kunne dele det med meg ;)

Anonymous poster hash: 4433b...e84
Skrevet

Jeg gikk tilbake til min x og bf og nå er vi gift. Men om jeg hadde penger til det og han var blakk når vi var fra hverandre, så hadde jeg absolutt gjort det :D

Skrevet

Ja, det kunne jeg fint ha gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...