Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg sliter veldig mye med smerter som går fra yttersiden av rumpe og nedover lårene (yttersiden også). Dette skjer fordi jeg sover på siden pga ammingen om natten. Jeg bytter side hele tiden, men det hjelper ikke, da begynner det å gjøre vondt på andre siden. Jeg kjenner på det på dagtid også når jeg går. Sånn hadde jeg i begge svangerskapene (for da kunne jeg bare sove på siden også) men nå er det veldig vondt. Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: e8dbe...e72
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Det som hjelper litt er å ha en pute mellom bena, men det bare forsinker smertene, de kommer likevel etterhvert... Anonymous poster hash: e8dbe...e72
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 dytter... Anonymous poster hash: e8dbe...e72
Siamese Hellhound Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Kan du ikke sitte i senga og amme? Det gjør jeg, slenger ei ekstra pute i ryggen og setter meg opp. Hender at jeg sovner i den stillingen også, men det er ikke å anbefale, blir skakk og rar i nakken. :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Har du lange pupper? Det har jeg ...så jeg lå som regel på magen (nesten helt på mage) og lot den ene puppen ligge sånn ut over at babyen fikk tak...det fungerte bra for meg....så rullet jeg ikke over babyen heller når jeg sovnet...for det gjorde jeg
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Har du lange pupper? Det har jeg ...så jeg lå som regel på magen (nesten helt på mage) og lot den ene puppen ligge sånn ut over at babyen fikk tak...det fungerte bra for meg....så rullet jeg ikke over babyen heller når jeg sovnet...for det gjorde jeg Takk for tipset, skal prøve på det, men tror ikke det går. Har relativt små pupper... Anonymous poster hash: e8dbe...e72
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Du får kanskje bare holde ut prøv å beveg deg en del og kanskje tøye litt i løpet av dagen, det er nok musklene som blir veldig slitne av den uvante stillingen
Modesty Blaise. Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Det går over Vet ikke om dette er en trøst, men hadde det samme problemet som deg. Og nå etter kun 5 mnd har kroppen blitt vant til det. Så enten så merker jeg ikke at det er vondt lenger, ellers så kar kroppen bare innfunnet seg med at sånn er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå