Gå til innhold

Gravide; kravstore kjerringer/damer som setter forholdet på spill.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen siterte dette fra noe på tv'en(med en fremtoning som fortalte meg at han ville ha frem hvor tungt det var for Han og hvor synd det var i Han!).Jeg fødte for en mnd siden og hadde et veldig tungt svangerskap på alle måter. Enorm kvalme, invalidiserende bekkenløsning, og mistet min far tidlig i svangerskapet så slet også med enorm sorg. Itillegg til alle andre ting graviditet medfører. Tiltross for alt så prøvde jeg og holde motet oppe og prøvde å gjøre så godt jeg kunne med alt alikevell. Og var ikke den som maset å klagde hele tiden selv om jeg var helt utkjørt og langt nede. Er jeg da urimelig når jeg faktisk ble veldig såret når han sa dette?! Jeg fant det rett å slett svært uempatisk og sårende. Og når jeg ga uttrykk for det, ble han sint. Er det jeg som gjør galt her ?!

Anonymous poster hash: 36581...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med han. Man trenger ikke bli ett monster selv om man er gravid

Anonymous poster hash: 2ffcf...3ac

Skrevet

Herregud hvor finner dere damene her inne mannfolka deres.

Mannen min blir mer og mer prins. Når jeg var gravid kunne jeg komme hjem til at han hadde tent lys på badet og tappet vann i boblebadet til meg.

Jeg hadde et lett svangerskap men han sa ofte at han måtte stelle pent med "my Lady"

Begynner å lure på om mannen min er er unikum jeg??

Anonymous poster hash: d44a6...b16

Skrevet

Helt enig med han. Man trenger ikke bli ett monster selv om man er gravid

Anonymous poster hash: 2ffcf...3ac

Man trenger ikke bli et monster nei, men den som er helt uforberedt på hvor tungt og vanskelig et svangerskap kan være - både fysisk og psykisk - den er for ung/umoden til å få barn!

HI, skjønner godt du ble lei deg!

Anonymous poster hash: 1a452...047

Skrevet

Man trenger ikke å bli et monster nei. Jeg har vært det i hvert svangerskap. Hadde jeg vært så ustabil som ikke-gravid hadde jeg bedt om en psykisk vurdering og mulig innleggelse. Hadde ikke helt kontroll på meg selv samme hvor mye jeg tok meg sammen.

Du får unnskylde mannen med at han ikke vet bedre, og vil nok aldri gjøre det heller i og med at han ikke vil erfare det selv.

Skrevet

Jeg mener at mannen har forstått lite av hva det er du har gått gjennom. Tviler sterkt på at han selv ville vært en lystig sangfugl om han gikk med kvalme verre enn dagen derpå, med bekkenløsning, x antall kilo ølvom, og enorm sorg på toppen. Etter å ha gått som en hormonbombe med alle plager i x antall måneder skulle han presse en unge ut bekkenet, og deretter skulle han begynne å amme døgnet rundt.

Si meg - er mannen helt blind for at du har vært gravid, endringene dette har gjort med kroppen din osv?

Må si meg enig med hun som synes mannen hennes blir mer og mer prins....

Må bare spørre - hvordan stiller mannen din opp ift den nyfødte?

Han er utrolig feig som kaster ut noe slik, sier han mener det uten å tørre å ta opp med deg direkte hva han evt synes ikke fungerer i forholdet. Når han gjør det på denne måten så er det tegn på feighet, unnvikenhet og manglende vilje til konstruktiv kommunikasjon - og ikke minst et stort behov for å kontrollere partneren med å trykke henne ned psykisk når han burde vite at hun er i en sårbar periode.

Anonymous poster hash: a825c...996
Skrevet

Sjeldent jeg skriver dette, men MØKKAKÆL! Rett og slett.

OG denne unge valpen er hvor gammel?

Skrevet

Mannen min blir mer og mer prins. Når jeg var gravid kunne jeg komme hjem til at han hadde tent lys på badet og tappet vann i boblebadet til meg.

Jeg hadde et lett svangerskap men han sa ofte at han måtte stelle pent med "my Lady"

Neida, jeg har en sånn jeg også ;)

Skrevet

Neida, jeg har en sånn jeg også ;)

Så bra. Fordi vi fortjener det. ;-)

Skrevet

Klart man ikke trenger å bli et monster, men jeg vil foreslå for den sjarmerende fyren at han prøver noe av det samme selv. En mengde kilo ekstra, kvalme, smerter, søvnløshet og en sorg på toppen. Eller du kan minne ham på dette neste gang han er døden nær fordi han er forkjølet. 

Skrevet

Jeg endte opp med KS, infeksjon i såret etterpå og svært lav blodprosent, så klarte så vidt å gå.. Mannen(30 år) sover på gjesterom så han skal få sove på natten da barnet sutrer å styrer hele natten. Jeg ammer ca annenhver time, hele døgnet. ... Mannen kommer så hjem fra jobb, spiser middag og slapper av en stund, så drar han som regel å spiller golf en times tid.

Skrevet

Jøsses.... Hva slags mann har du egentlig?

Her stilte samboeren opp etter beste evne, når han var hjemme, gjorde han det meste i hus, han tilrettela så jeg med min kvalme og bekkenplager skulle slippe det meste, her lå fokuset på å ta vare på meg, så jeg skulle klare å ta vare på både meg og "huleboeren" :)

Han ble jo sliten av å stå på, men han har påpekt det både under svangerskapene og etter, at han gjorde det han mante var mest rett, han gjorde det for å ivareta oss som et par også.. Jo mer han avlastet, jo lettere var det for meg å takle nærkontakt, om jeg hadde fått ro en dag, så kunne vi fint kose oss litt, kanskje til og med klare sex, så han dekket alle mine behov, for å ha en mulighet på sine egne ;) Han forsto det; oppvarting av den gravide gir glede for begge :P

Anonymous poster hash: 68d2f...772
Skrevet

Jeg endte opp med KS, infeksjon i såret etterpå og svært lav blodprosent, så klarte så vidt å gå.. Mannen(30 år) sover på gjesterom så han skal få sove på natten da barnet sutrer å styrer hele natten. Jeg ammer ca annenhver time, hele døgnet. ... Mannen kommer så hjem fra jobb, spiser middag og slapper av en stund, så drar han som regel å spiller golf en times tid.Anonymous poster hash: 36581...b3c

hilsen HI

Skrevet

Selv med svangerskap nummer 7 er jeg dronningen i huset når jeg er gravid. 

Jeg blir alltid behandlet som en dronning, men jeg blir bortskjemt som en dronning når jeg er gravid ;)

Så jeg syns det er respektløst når en kjæreste ikke kan bortskjemme den gravide de mnd det står på.

Og om noen påpeker at en ikke er syk, en er gravid, så må de skjønne at ikke alle har et lett svanerskap.

Jeg sliter absolutt ikke, men blir bortskjemt likevel. 

Og det fordi det er en del av han som faktisk trenger det :)

Skrevet

Jeg endte opp med KS, infeksjon i såret etterpå og svært lav blodprosent, så klarte så vidt å gå.. Mannen(30 år) sover på gjesterom så han skal få sove på natten da barnet sutrer å styrer hele natten. Jeg ammer ca annenhver time, hele døgnet. ... Mannen kommer så hjem fra jobb, spiser middag og slapper av en stund, så drar han som regel å spiller golf en times tid.Anonymous poster hash: 36581...b3c

hilsen HI

Be han vokse opp. Det der høres ut som en ungkar. Ikke en familiemann.

Skrevet

Jeg endte opp med KS, infeksjon i såret etterpå og svært lav blodprosent, så klarte så vidt å gå.. Mannen(30 år) sover på gjesterom så han skal få sove på natten da barnet sutrer å styrer hele natten. Jeg ammer ca annenhver time, hele døgnet. ... Mannen kommer så hjem fra jobb, spiser middag og slapper av en stund, så drar han som regel å spiller golf en times tid.

Hjelpes.... denne egoisten har du det trolig bedre uten, selv om det kanskje ikke er det du har lyst å høre.

Mannen har akkurat blitt pappa, men oppfører seg som om han er singel, tar null hensyn til deg og det du har vært gjennom.

Tror aldri jeg har sagt det her før - men en slik mann hadde jeg kastet ut!

Parterapi og litt realitetsorientering for mannen er på sin plass!

Anonymous poster hash: a825c...996

Skrevet

Mannen min fikk med seg en mann på 80 år en gang som la et lys over kvinnens svangerskap en gang.

"Da jeg fikk omgangssyken og spydde i noen dager, klarte jeg ikke å tenke på annet enn kona som hadde gått slik for hvert barn, og da i flere måneder!"

Noe ethvert mannfolk kan tenke på når de har spysyken og forlanger søvn, mat og omsorg :D

Anonymous poster hash: 43adf...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...