Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Lillegutt på 7 uker har frem til for 5 dager siden hatt kornet gul avføring. Nå kommer den en gang om dagen (fra tidligere 10-14 ganger om dagen!). Han har tydelig vondt. Gråter og promper mye.Er forsiktig med mat som han kan reagere på o.l.Han er tett i nesen - dersom det kan ha noen innvirkning.Avføringen er hvertfall helt slimete, litt tykk og brun/grønn.. Vêr ikke hvor lett det er å se. Han har forstørrede nyrebekken, men vet ikke om det har noen innvirkning på fordøyelsessystemet...Noen gode råd på hvordan jeg kan hjelpe lillegutt?Anonymous poster hash: f1853...d6a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Lillegutt på 7 uker har frem til for 5 dager siden hatt kornet gul avføring. Nå kommer den en gang om dagen (fra tidligere 10-14 ganger om dagen!). Han har tydelig vondt. Gråter og promper mye. Er forsiktig med mat som han kan reagere på o.l. Han er tett i nesen - dersom det kan ha noen innvirkning. Avføringen er hvertfall helt slimete, litt tykk og brun/grønn.. Vêr ikke hvor lett det er å se. Han har forstørrede nyrebekken, men vet ikke om det har noen innvirkning på fordøyelsessystemet... Noen gode råd på hvordan jeg kan hjelpe lillegutt? Anonymous poster hash: f1853...d6a Fyttirakkern, legge ut bilde av bæsj og kjønnsorganet til sønnen din? Har dessverre ingen gode råd, men gjør ihvertfall ikke det! En ting er nå bæjebleia da.. Anonymous poster hash: 93fb3...fe8
Daquiry Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Dette er langt over streken...bæsj er greit men du eksponerer ikke ditt barns underliv på nett!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Å fy faen. Anonymous poster hash: a1639...6bb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Stakkars gutt. Det er ellers helt vanlig med forskjellige farger og konsistens i babybæsj. Anonymous poster hash: 1f5d8...f93
Sint naken biltyv Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Er du helt sprø? Bilder av underlivet til et barn på et åpent forum?! Gå til legen eller helsesøster.
Toolose Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Tåler han kumelkprotein da? Kanskje sjekke med sykehuset, ta en sjekk og hør om du kan prøve Neocate, Pregestemil, Alfare el .l.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Synes ikke avføringen så unormal ut. Mine bæsjet også 2-15 ggr om dagen de første ukene og så stabiliserte det seg ved en viss alder. Ta bilde av bare bleia neste gsng:-) Anonymous poster hash: 39121...903
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Seriøst, legger du ut bilder av kjønnsorganet til barnet ditt på nettet?! Fysj! Anonymous poster hash: 44f8d...92a
Gjest Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 I stedet for å kommentere bull, så svar henne i stedet!!! Ammer du fremdeles? Noen ny mat? Bruker du malt? Min minste var slik i perioder med tenner, selv om enkelte ikke mener at det er tilfelle. OG har han vært slik lenge, så ville jeg ha rådført meg med lege eller hs
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Synes det var verre med dritten jeg da. Er jo ingen som vet hvem kjønnsorganet tilhører Anonymous poster hash: a1639...6bb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Synes det var verre med dritten jeg da. Er jo ingen som vet hvem kjønnsorganet tilhørerAnonymous poster hash: a1639...6bb Det står tydelig i overskriften at det er bilde, så om du er så sart at du ikke klarer å se et bilde av en bæsjebleie til et spedbarn er det bare til å styre unna. Men reagerer også på at det ikke bare er bilde av bleie, man trenger ikke å se ungen for å hjelpe. Anonymous poster hash: 64435...31f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Kan han ha fått en virusinfeksjon? Trodde det var sjelden når de er så små, men det kan vel skje. Den tette nesen kan kanskje tyde på det? 'Virusbæsj' lukter litt spesielt, har bæsjen endret lukt de siste dagene? Ta en tur til legen om du er usikker, evt spør på helsestasjonen. Og til selve utleggingen av bildet; vi må da ikke bli så hysteriske at vi ikke orker å se en barnerumpe eller babybæsj! Dette er bim/dib, mange av oss står med nesen oppi sånt mange ganger om dagen! Vi kan ikke la eventuelle pedofile eller hvem det måtte være som vil være interessert i slike ting styre alt vi gjør. Det er ho anonymisert og alt, og det er på et mor&barn-forum. Anonymous poster hash: 97b20...185
PrinsesseHengepupp Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Bæsjen ser helt normal ut. Når det er sagt; få sletta det bildet, med mindre du vil at en eller annen galning i Argentina eller på Namsos skal laste det ned og onanere på det. Spiller fint liten rolle at det ikke er identifiserbart. Man legger ikke ut slike bilder for gud å hvermansen.
Daquiry Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Kan han ha fått en virusinfeksjon? Trodde det var sjelden når de er så små, men det kan vel skje. Den tette nesen kan kanskje tyde på det? 'Virusbæsj' lukter litt spesielt, har bæsjen endret lukt de siste dagene? Ta en tur til legen om du er usikker, evt spør på helsestasjonen. Og til selve utleggingen av bildet; vi må da ikke bli så hysteriske at vi ikke orker å se en barnerumpe eller babybæsj! Dette er bim/dib, mange av oss står med nesen oppi sånt mange ganger om dagen! Vi kan ikke la eventuelle pedofile eller hvem det måtte være som vil være interessert i slike ting styre alt vi gjør. Det er ho anonymisert og alt, og det er på et mor&barn-forum. Anonymous poster hash: 97b20...185 Man skal ALDRI legge ut bilder av barns underliv, uansett hvilket forum det er.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Herregud, drit i hva folk skriver her om bæsj og kjønnsorganer og uff og ekkelt og herregud og tissen på nett osv.. Jeg har tre barn og alle har i perioder hatt bleier som dette. Er du bekymret, be lege om å ta en avføringsprøve. Anonymous poster hash: a6aae...152
Himmel og hav Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Upassende bilde slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Nullstress;) Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Det er ikke det at VI ikke tåler å se en barnerumpe og/eller bæsj. Det er det at bildet kan missbrukes! Det er SYYYKE mennesker der ute i verden og vi trenger ikke gi de flere bilder.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Kan han ha fått en virusinfeksjon? Trodde det var sjelden når de er så små, men det kan vel skje. Den tette nesen kan kanskje tyde på det? 'Virusbæsj' lukter litt spesielt, har bæsjen endret lukt de siste dagene? Ta en tur til legen om du er usikker, evt spør på helsestasjonen. Og til selve utleggingen av bildet; vi må da ikke bli så hysteriske at vi ikke orker å se en barnerumpe eller babybæsj! Dette er bim/dib, mange av oss står med nesen oppi sånt mange ganger om dagen! Vi kan ikke la eventuelle pedofile eller hvem det måtte være som vil være interessert i slike ting styre alt vi gjør. Det er ho anonymisert og alt, og det er på et mor&barn-forum. Anonymous poster hash: 97b20...185 Å se bæsjen er jo intet problem, men jeg vil ikke se bilder av andre barns underliv og dessuten KAN bildene bli misbrukt. Bedre føre var, jeg ser ingen grunn til å mate internett med slike bilder. Beklager HI, jeg er normalt sett ikke annet enn hyggelig på dette forumet, men her må jeg si du var utrolig ubetenksom! Uansett hvor anonym både du og sønnen din er.. Dette var dumt. Heldigvis er bildet nå slettet og forhåpentligvis tenker du bedre over dette til en annen gang. Du kunne f.eks kuttet bildet slik at bare avføringen vistes og intet mer. Ikke vær så ukritisk til hva du legger ut på nett. Kan jo også svare på spørsmålet: For min del ser dette ganske normalt ut, kan huske at min baby hadde alle slags former og nyanser på avføringen sin det første året. Alt fra bæsj som sprutet ut badet til bare harde klumper. Men er du bekymret så ta kontakt med helsesøster eller lege. Anonymous poster hash: df629...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå