Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei! Noen som vet? Anonymous poster hash: bba1b...df9
Svømmetur Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Det lignet på munnskjold når jeg har hatt det... Det gjør vondt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Munnskold Anonymous poster hash: 468ab...7ac
Daquiry Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ser ut som en afte. Ta på enten litt Vademecum eller annet munnskyllevann, så går det fortere bort sorry!! Så ikke skikkelig etter....er jo mange... Endret 27. januar 2014 av Daquiry
Galskapens overhode Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Der var det mange. Blir det flere kan det være hånd-fot og munnsyke. Blemmer inne i hender og under føtter?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Ja, det er mange! Store og små + også sett en på tunga! Det går vannkopper i barnehagen (er 3 år)...... Takk for svar HI Anonymous poster hash: bba1b...df9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 ....ingen ting på hender og føtter HI Anonymous poster hash: bba1b...df9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Ikke alltid det kommer på hender og føtter. Kan umulig være munnskold. Ser ut som munn-hånd og fotsyken. Hilsen mamma til 2 som har hatt der en hadde kun i munnen. Anonymous poster hash: 4a82d...4b7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Har barnet feber eller andre symptomer? Synes ikke det ser ut som vannkopper... Herpes? Anonymous poster hash: e4535...f2a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Ikke alltid det kommer på hender og føtter. Kan umulig være munnskold. Ser ut som munn-hånd og fotsyken. Hilsen mamma til 2 som har hatt der en hadde kun i munnen. Anonymous poster hash: 4a82d...4b7 Og anbefaler AftaMed fra apoteket. Lindrer godt på smertene. Anonymous poster hash: 4a82d...4b7
Galskapens overhode Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ja, det er mange! Store og små + også sett en på tunga! Det går vannkopper i barnehagen (er 3 år)...... Takk for svar HI Anonymous poster hash: bba1b...df9 Vannkopper starter gjerne på mage/rygg. Følg med i hender og under føtter. Hånd-fot- og munnsyke er ekstremt smittsommt og vondt pga mye sår i munnen. Fordelen er at man slipper kløen. Samme forhåndsregler som ved vannkopper. Mine 3 har også hatt et slikt utbrudd i munnhulen uten noen andre symptomer enn feber rundt 3-4 års alder. Legen kalte det et typisk førstegangsutbrudd av herpes av alle ting. Man får lindrende og desinfiserende skyllemidler på apoteket. Jeg brukte sprøyte for å spyle munnhulen flere ganger i døgnet. Gjerne før inntak av mat. Du kan også dempe smertene med smertestillende. Lykke til, og god bedring. Endret 27. januar 2014 av Stopp toget!!
Musemora Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 ....ingen ting på hender og føtter HI Anonymous poster hash: bba1b...df9 Mine hadde ikke noe på hender og føtter, bare i munnen. Så akkurat slik ut. Fryktelig sårt og vondt. Er de i god form trenger de ikke være hjemme fra skole/barnehage da det er smittsomt før det bryter ut. Går over av seg selv i løpet av noen dager.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Prøv å skyll munnen med corsodyl. Hjelper meg veldig godt når jeg har sånn Anonymous poster hash: 9b764...ed7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Takk for gode råd Ingen feber, og grei almenntilstand... Litt slappere enn ellers kanskje! HI Anonymous poster hash: bba1b...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå