Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er 41 år og han er 32 år. Vi er forelsket i hverandre, men jeg holder igjen. Hvorfor? Jo, jeg er 9 år eldre enn han. Har et barn på 18 år og ett på 9 år. Han har ingen barn og jeg føler meg ferdig med småbarn. Vi har vært på en "date" som gikk kjempe bra (ikke sex). Jeg holder igjen av grunnene jeg skriver over her. Møtte han når jeg etter bruddet med xn kjøpte hus som trengte sårt oppussing. Han er håndverker og har gjort det meste av jobben. Dyktig, kjekk og snill mann som har en fantastisk humor og er varm og generøs. Litt romantisk er han også. Tenker så det knaker på om jeg skal ta sjansen elle ikke. Anonymous poster hash: 6995f...a0c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 min mann er 9 år eldre enn meg. Vi har det supert sammen og vi tenker ikke på alderen til hverandre i det hele tatt! Anonymous poster hash: bfd57...22f
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Ikke noe galt med mindre han vil ha barn og du ikke. Det er det eneste problemet jeg ser her!
Katta82 Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Snakk med han om barn og korleis ditt syn er på det. Er dåke på samme plan. Og for it! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Eneste hinderet jeg ser er er evnt det med å få flere barn. Om dere er uenige her så vil det bli et problem. Ang alder så ser jeg ikke problemet. Når man er i 30 og 40 åra så er begge voksne, det hadde vært "verre" om han var 18 og du 27... Anonymous poster hash: cdddb...67c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Takk for svar. Skal tenke litt til og så sette meg ned og ta en prat med han. Han har også blitt min sønns store helt etter at han jobbet på og i huset. Så fort ungen kom hjem fra skolen diktet han etter og var "langer" som han kalte seg selv. Ungen var helt fasinert av jobben denne mannen gjorde. Kanskje ikke så rart med tanke på at faren hans ikke vet bak frem på en spiker eller hvilken ende av hammeren man slår spikeren med. Finnes noen fordeler med en "handy Manney" i heimen. Kan ikke huske sist, om det i det hele tatt har skjedd før, en mann fikk hjertet mitt til å banke så heftig eller meg til å bli som en klossete tenåring. Anonymous poster hash: 4aedd...986
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Min mor er 7 år eldre enn min stefar, hun hadde fått 3 unger, og var FERDIG med å få barn, yngste av oss nærmet seg 12 år. Hun holdt igjen pga samme grunn som deg. Men han ønsket et liv med henne, og enda han ikke viste om han ønsket seg barn eller ikke, så ville han gjerne ta del i våre liv også. Etter å ha datet i 1 år, fikk vi møte han, og vi alle "sklei" sammen, vi var som en familie fra første stund. Etter 2 år sammen med henne offentlig, og 1,5 år boende sammen med oss som en familie, så så han på oss som egne unger, enda han ikke blandet seg mellom våre foreldre, så stilte han på lik linje. Han trengte ikke egne barn, han mente han hadde jo oss Eneste du kan gjøre er å snakke med han om det, finn ut før det går for langt, hvordan han ser på det med barn, om det er noe som er "et must" for han, å få egne unger. Er det ikke det, så gi det en sjanse Anonymous poster hash: 6b0b7...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå