Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 På under en måned har hun byttet ut sengegavlen, malt over nattbordene og veggen bak sengegavlen og nå er det gamle tilbake igjen??? Hahahaha.... Hun trenger hjeeeeeeeeelp og det fort!!!!!!!!!!! http://villapaprika.no/category/soverom/ Anonymous poster hash: 0473e...aec
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Tror egentlig det er du som trenger hjelp. Fort! Anonymous poster hash: 89617...8dd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Fremdeles altfor overMØBLERT Anonymous poster hash: e795f...319
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg ble om ikke annet inspirert til å rydde opp... Hun har mange fine ting og møbler, dog ikke helt min stil... Uansett aaaaaltfor mye... Anonymous poster hash: 018f9...072
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Tror egentlig det er du som trenger hjelp. Fort! Anonymous poster hash: 89617...8dd Enig - å følge andre mennesker så tett at man har oversikt over alt de skriver på blogg, tidsperiode osv, det begynner å bli creepy etter min mening.... Anonymous poster hash: eb5f0...3bb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Om hun er frisk eller ikke vet jeg ikke. Kanskje ADHD? I mine øyer blir alle pledd, sengetepper, kjøkkenhåndklær, puter etc som ligger tilfeldig kastet halvveis på plass til ROT. Det ser rett og slett rotete ut. En billion fine ting som ikke synes fordi det er for mye av det gode. Anonymous poster hash: 1215b...531
anonymemammaen Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Hun minner meg litt om meg selv, bare at hun har utrolig mange fine ting og jeg eier for det meste rask i forhold Har malt den ene soveromsveggen i fire forskjellige farger på 6 mnd pluss at jeg flytter rundt på de få møblene jeg har i stua, men det tar dog veldig kort tid mtp størrelsen på huset vårt. Er deilig å forandre, flytte på ting og kjøpe nytt! Hun er heldig som har økonomi til DE flotte tingene
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Hva hun gjør eller ikke gjør angår ikke meg Men for å komme med en mening (som da er obligatorisk her inne): så syns jeg den stilen er kjedelig,;forutsigbar og overdådig. Liker den overhode ikke. Lite personlig. Det var min mening som egentlig ingen bryr seg om. Anonymous poster hash: 623db...991
Selma_ Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Tror egentlig det er du som trenger hjelp. Fort!Anonymous poster hash: 89617...8dd Enig - å følge andre mennesker så tett at man har oversikt over alt de skriver på blogg, tidsperiode osv, det begynner å bli creepy etter min mening.... Anonymous poster hash: eb5f0...3bb Det er lettvint og man trenger ikke å følge noen tett for det. Og vet du hvordan? Hun har lagt opp emner som soverom, badet, stuen, ol... Og man trykker bare der, så er det gjort, da får man med det meste. Jeg følger ikke henne, men skjønte fort hva Hi mente. Det gjelder å være smart Når det er sagt, ikke noe som fanger min oppmerksomhet. Disse interiørbloggere er så like, alle har det samme....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Må si det er mere oppsiktsvekkende at hun har byttet ut mannen.. Ny mann flyttet rett inn... Skjønner de er kjempeforelsket og han er sikkert en fantastisk kar han nye.. Men det kan ikke være så greit for barna at faren blir "byttet ut" så raskt.. Uansett hvor fantastisk den nye stefaren er... Virker som et slitsomt hus å bo i... Forandringer konstant på alle plan.. Når det er sagt liker jeg bloggen, og hun er jo utrolig flink som har fått til så mye i så ung alder! Absolutt skal hun ha skryt for det, enten man liker stilen eller ikke! Anonymous poster hash: 5c90c...121
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Må si det er mere oppsiktsvekkende at hun har byttet ut mannen.. Ny mann flyttet rett inn... Skjønner de er kjempeforelsket og han er sikkert en fantastisk kar han nye.. Men det kan ikke være så greit for barna at faren blir "byttet ut" så raskt.. Uansett hvor fantastisk den nye stefaren er... Virker som et slitsomt hus å bo i... Forandringer konstant på alle plan.. Når det er sagt liker jeg bloggen, og hun er jo utrolig flink som har fått til så mye i så ung alder! Absolutt skal hun ha skryt for det, enten man liker stilen eller ikke!Anonymous poster hash: 5c90c...121 Det skal jeg ikke si noe om, jeg vil ikke blande meg inn i privatlivet hennes. Altså, når det gjelder den nye mannen. Syns ikke hun skal ha skryt men heller faren hennes, hadde det ikke vært for han, hadde hun aldri vært her hun er idag. Anonymous poster hash: 0473e...aec
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Husk på at hun driver en interiørblogg da. Hun må forandre hele tiden! Hadde dere idet å lese dersom det var bilder av de samme rommene hele tiden? Som så helt like ut? Anonymous poster hash: 53fac...0b0
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har ikke lest bloggen hennes, men klikket meg inn på linken over her. Dette er jo en interiørblogg, så da forstår jeg jo hvorfor det er så mange ting på bildene. Hun skal jo reklamere for dem, og man legger jo merke til dem. Det er vel det som er poenget? Synes dama har en god smak jeg, selv om jeg er blitt mer gjenbruksfan med årene ;-) Jeg bruker arvede blomstervaser, bilderammer og stæsj, selv om det kræsjer fullstendig interiørmessig. Men det er MINE ting, som jeg har arvet etter besteforeldre og oldeforeldre. Ingenting slår det etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå