Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Er dere den som spør om barnet kan overnatte eller inviterer dere barnets venner på overnatting? Jeg inviterer, noen ganger spør barna selv. Ei venninne til mitt barn spør stadig om overnatting, i tilegg spør mora av og til. Selv blir barnet mitt invitert tilbake en gang i året. Blir sjelden invitert på besøk. Må bare si jeg syns det er merkelig. For mammaen gir utrykk for å være oppegående. Jeg føler meg litt egoistisk som gidder å bry meg om det. Det irriterer meg og jeg har har ikke tenkt å si i fra. Vi var venner før, men jeg holder bevisst avstand pga det. Det går også på at jeg aldri blir invitert dit lengre. Men hun kom til meg mange ganger. Jeg klarer ikke helt å like denne mammaen lengre. Før gikk det alltid begge veier, da var det hyggelig. Jeg sier mer nei nå til å ha dette barnet på besøk. Følte meg til slutt som en avlaster familie med overnatting h er 3. uke. Nå et det annenhver måned. Jeg forstår ikke at det ikke ringer en bjelle hos enkelte. Anonymous poster hash: d2585...c24
overlord Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Enig. Vennskap går begge veier på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Andre som har vært bort i lignende? Hvordan har dere løst det? Sier jeg nei, kommer samme spørsmål neste uke. Jeg prøver å tenke at det er hyggelig at barnet mitt har noen å leke med. Å så syns jeg det er snodig inni meg. Jeg tenker litt på hva man lærer sine barn med tanke på hva som er vanlig høflighet. Anonymous poster hash: d2585...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå