Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Under gastroskopi? Jeg har skikkelig angst for å kaste opp. Sånn at det går utover dagliglivet mitt. Må ta gastroskopi. Men tror ikke jeg klarer det Anonymous poster hash: a0a04...e57
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Det kan du, men det er langt mer risikabelt enn å gjøre det under sedering. Anonymous poster hash: 708af...7b7
bIomstre Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Kan dessverre ikke svare på akkurat det med narkose. Men, jeg har tatt gastroskopi og har supersensitiv brekningstefleks! Første gang var fæl! Senere har jeg lært at man kan få både beroligende medisin for å slappe av, og bedøvelsesspray for å hemme brekningsrefleksen. Hvis man bare skal se og ikke ta prøver kan man i tilleg få legen til å bruke det minste scopet, og gå via nesen isteden. Det er faktisk mye bedre mht brekninger. Sykepleierne som er tilstede for å berolige og hjelpe er i tilleg kjempeflinke. Så med disse "hjelpemidlene" blir det overkommelig altså! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Det går helt fint Anonymous poster hash: 9c909...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå