Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 ? Anonymous poster hash: 5ea40...e96
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Dama som jobber i barneværnet løy meg rett oppi fjeset. Sønnen hennes dæljet løs på sønnen min fordi han ikke ville låne bort leken sin. Jeg sto og så på og ba sønnen hennes slutte. Da sa hun at min sønn også slo. Begge går i småskolen. Jeg sto og så på og vet at det ikke stemte. Sønnen min har småsøsken og mange venner på besøk. Jeg har aldri sett eller hørt at han har slått noen etter fylte 2 år. Etterpå unnskyldte hun seg med at hun var premenstruell. At en barneveransatt kan finne på å lyge slik om mitt barn finner jeg meget underlig. Sønnen min har enda ikke kommet over den frekke mamman som løy om at han slo. Anonymous poster hash: 4bbf6...8ee
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Fikk en kommentar en dag jeg var på kvadrat med jenta mi. Må si at min jente har et kraftig tilfelle av atopisk eksem og har kontinuerlig utslett på kropp og ansikt, selv om vi smører med kremer, går i lysterapi og bader i spesialbad så er det virkelig ille. Vi sto i kø på hm barneavd og dama foran meg i køen snudde seg og sa; Om jeg ser deg og dattra di en gang til å ho ser like jævlig ut skal jeg melde deg til bv for barnemishandling. For å si det slik sa tente jeg alle pluggene og ho fikk høre det så det sang, la fra seg klærne i korga ved kassa og dro gutten sin i armen ut av butikken. Nen menesker eier ikke skam i livet altså... Anonymous poster hash: e42ad...da8
Sint naken biltyv Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Fikk en kommentar en dag jeg var på kvadrat med jenta mi. Må si at min jente har et kraftig tilfelle av atopisk eksem og har kontinuerlig utslett på kropp og ansikt, selv om vi smører med kremer, går i lysterapi og bader i spesialbad så er det virkelig ille. Vi sto i kø på hm barneavd og dama foran meg i køen snudde seg og sa; Om jeg ser deg og dattra di en gang til å ho ser like jævlig ut skal jeg melde deg til bv for barnemishandling. For å si det slik sa tente jeg alle pluggene og ho fikk høre det så det sang, la fra seg klærne i korga ved kassa og dro gutten sin i armen ut av butikken. Nen menesker eier ikke skam i livet altså... Anonymous poster hash: e42ad...da8 Seriøst? Dette må jo være tull:-/ Eller, skjønner at det ikke er men atte hæ?! Sinnsykt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 En meget spesiell mor i barnehagen spurte om jeg kunne passe de tre barna hennes i en uke mens hun og mannen skulle på campingtur...? Må legge til at vi ikke kjente hverandre, og barna våre lekte heller ikke sammen.. Spesielt! Anonymous poster hash: d68a0...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå