Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Her inne kan man lese om mye rart av opplevelser folk har hatt i forbindelse med andre foreldre. Noen er frekke og andre eier ikke sperrer. Hva er deres versting-foreldre-historier? Anonymous poster hash: 41b3b...01a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Den gangen jeg skulle hente min sønn i bursdag. Barna lekte ute, og de fleste andre foreldrene var der også for å hente barna. Mitt barn lekte med bestekompisen - noe superhelt greier, som var helt harmløst (de gjorde bevegelser, men var ikke borti hverandre). Jeg og den andre guttens mor sto å så på. Plutselig kommer moren til bursdagsbarnet løpende bort, tar tak i mitt barn og skjeller han ut etter noter, og hun virkelig brølte! Alle fikk det jo med seg. De andre foreldrene stod igjen som spørsmålstegn - og barna også. Skal sies at denne moren har kraftig ADHD og jeg misstenker at hun spiser litt mye piller, men det var IKKE greit altså... aldri om mitt barn skal dit igjen. Anonymous poster hash: 3ce0b...a57
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Fra barnehagen: 1. En far som syntes det var passende å la jenta ta med seg en megafon(!) i barnehagen. Dette var i tillegg lillejulaften med få ansatte, så gjett om det var en kjekk lekefredag Da jeg jobbet i en fornøyelsespark var det maaange foreldre som jukset med barnas alder, samt satte dem i køen og gjemte seg (!!!) slik at vi liksom måtte ta dem inn på attraksjonen selv om de var for små, da vi ikke hadde "foreldrene tilgjengelig som kunne hente dem". De dukket "plutselig" opp etterpå (så faktisk noen som stod bak en busk en gang og filmet barnet sitt på attraksjonen Anonymous poster hash: 72e11...a73
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Fra barnehagen: 1. En far som syntes det var passende å la jenta ta med seg en megafon(!) i barnehagen. Dette var i tillegg lillejulaften med få ansatte, så gjett om det var en kjekk lekefredag Anonymous poster hash: 72e11...a73 Unnskyld nå måtte jeg le. Men skjønner problemet. Noen foreldre er utrolig tankeløse. Anonymous poster hash: fb356...ec2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Fra barnehagen: 1. En far som syntes det var passende å la jenta ta med seg en megafon(!) i barnehagen. Dette var i tillegg lillejulaften med få ansatte, så gjett om det var en kjekk lekefredag Anonymous poster hash: 72e11...a73 Unnskyld nå måtte jeg le. Men skjønner problemet. Noen foreldre er utrolig tankeløse. Anonymous poster hash: fb356...ec2 Og så var det vi som ble slemme, da barnet måtte legge megafonen på hylla mens de andre ungene fikk leke med sin leke... Anonymous poster hash: 72e11...a73
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Ok, vi bor i utlandet, men likevel, selv pre-school læreren ble rimelig lang i masken dagen moren til tvillingene i min sønns klasse leverte dem begge, fortalt at den ene hadde spydd i bil (trengte ikke å si det, han stank!), nektet å ta han hjem og etterlot sin stinkende unge (hun skylte klærne på badet og tok de på han igjen, badet stank, klærne stank, var forferdelig) i hele dagen med 23 andre klassekamarater i verste omgangssyke sesong. Stanken spredte seg i hele klasserommet som måte klorinvaskes etter skoledagen, likeså med badet. Det var ikke slik at hun skulle ut å redde verden, hun er hjemmeværende og de er hennes eneste barn. Jeg nøyde meg til å hviske i podens øre at han skulle seg langt unna tvillingene en stund fremover og være ekstra nøye med håndhygiene... Noen dager etter var 1/2 klassen borte pga omgangssyke. Denne moren har jeg et visst sted, selv om vi slapp unna spysyken. Hjelper ikke hennes sak at hun har meldt barna til skolen når de ikke er egentlig bleieavvent, assistenten i klassen må skifte de opp til flere ganger fordi de tisser eller bæsjer på seg. Stresser læreren og går utover de andre barna. Står jo svart på hvitt på inntaktkriteriene at barna skal være tørre da... Anonymous poster hash: 42325...716
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 - Anonymous poster hash: 0dd4d...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå