Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 nei, allt for mye negativ presse rundt den jakka nå.. Anonymous poster hash: 8dd95...619
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Nei, den er veldig på vei ut, bare negativ publisitet. Anonymous poster hash: e86c3...8ec
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Ja, dersom den negative omtalen ikke eskalerer så tror jeg nok det. Anonymous poster hash: c98a7...cf7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 nei, allt for mye negativ presse rundt den jakka nå.. Anonymous poster hash: 8dd95...619 Litt det samme som jeg tenkte. Ofte synes jeg de dyre trendene holder i 2 år, men denne tror jeg kommer til å dø pga negativ omtale. Tror det kan bli litt tabu, eller hvertfall at folk kvier seg for å bruke det av frykt for hva andre tenker.... HI Anonymous poster hash: 63a01...273
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Tja det ligger hundrevis på finn. Mange som vil bli kvitt sine i alle fall
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 nei, allt for mye negativ presse rundt den jakka nå.. Anonymous poster hash: 8dd95...619 Litt det samme som jeg tenkte. Ofte synes jeg de dyre trendene holder i 2 år, men denne tror jeg kommer til å dø pga negativ omtale. Tror det kan bli litt tabu, eller hvertfall at folk kvier seg for å bruke det av frykt for hva andre tenker.... HI Anonymous poster hash: 63a01...273 nei, allt for mye negativ presse rundt den jakka nå.. Anonymous poster hash: 8dd95...619 Litt det samme som jeg tenkte. Ofte synes jeg de dyre trendene holder i 2 år, men denne tror jeg kommer til å dø pga negativ omtale. Tror det kan bli litt tabu, eller hvertfall at folk kvier seg for å bruke det av frykt for hva andre tenker.... HI Anonymous poster hash: 63a01...273 Blir som med pels tror jeg, ingen som tør gå med ekte pels lenger heller, da sier man det er greit med dyreplageri og det er få som er villig til å si sånt høyt... Anonymous poster hash: e86c3...8ec
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Nå er det forskjell på de som kjøper jakken fordi den er "in", og de som kjøper jakken for å holde seg varme. Så mtp at vi bor blant de nordligste landene i verden så vil jeg absolutt tro at dere vil se folk gå med disse jakkene. Det er ikke alle som handler klær etter mote. Anonymous poster hash: f9ff4...caa
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tror mange bruker den neste år og Anonymous poster hash: b23a9...248
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Håper ikke det. Men det er lett å se hvem som støtter dyremishandlingi det minste,så vet man hvem man skal holde seg unna. Anonymous poster hash: d4115...a7c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Har den noen gang vært in? Jeg har aldri hørt noe positivt om den i min omgangskrets, iallfall. Dyrevelferd er viktig for alle jeg kjenner, så jeg tror ingen jeg omgås ville tatt i den jakken med ildtang en gang. Er nok litt forskjellig fra sted til sted, men den har jo vært "inn" ja..... er jo en av de store jakkene alle skulle ha en periode.... Anonymous poster hash: 63a01...273
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm. Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år. Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm.Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år.Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb Det er bevist at de driver med dyremishandling men hvis du vil være ond, er det jo ditt valg. Ikke et lurt valg. Anonymous poster hash: d4115...a7c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Canada Goose er da "ut" for lengst.. Den har da ikke vært "inn" på flere år. Ganske oppbrukt merke i Oslo i hvert fall. Anonymous poster hash: faf3a...d68
Cat.68 Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm.Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år.Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb Det er bevist at de driver med dyremishandling men hvis du vil være ond, er det jo ditt valg. Ikke et lurt valg.Anonymous poster hash: d4115...a7c Hvor er det bevist? At noen filmet Coyote som blitt tatt i revesaks på privat grunn er ingen bevis. Er ikke slike feller myndighetene bruker.
Cat.68 Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Hvis man har råd til det skal jeg ikke legge meg opp i hva noen velger å kle på barna. Men det er viktig med balanse og nøkternhet. Det er også viktig å samtidig lære barna at det ikke er klærne som definerer hvem man er. Jeg føler vel kanskje at det er unødvendig å kjøpe feks CG til en 5 åring da jeg antar den blir for varm ifht det aktivitetsnivået en 5 åring oftest har. Dessuten vil dem jo vokse ut av den og derfor må man kjøpe ny år etter år etter år. Unødvendige penger i mitt hode. Men som sagt jeg skal ikke legge meg borti hva andre bruker penger på, men ikke glem å supplere med rimeligere merker.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm.Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år.Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb Det er bevist at de driver med dyremishandling men hvis du vil være ond, er det jo ditt valg. Ikke et lurt valg.Anonymous poster hash: d4115...a7c Hvor er det bevist? At noen filmet Coyote som blitt tatt i revesaks på privat grunn er ingen bevis. Er ikke slike feller myndighetene bruker.skjerp deg a !!!! Hvor blind og dum er du ???!!!! Anonymous poster hash: 359ac...839
Cat.68 Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm.Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år.Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb Det er bevist at de driver med dyremishandling men hvis du vil være ond, er det jo ditt valg. Ikke et lurt valg.Anonymous poster hash: d4115...a7c Hvor er det bevist? At noen filmet Coyote som blitt tatt i revesaks på privat grunn er ingen bevis. Er ikke slike feller myndighetene bruker.skjerp deg a !!!! Hvor blind og dum er du ???!!!!Anonymous poster hash: 359ac...839 Det var et usedvanlig godt argument. Du trenger ikke kjefte på meg fordi du ikke klarer å komme med bevisende motargumenter.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Ja. Salget har eksplodert etter all omtalen. Anonymous poster hash: 87c6b...fb2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Føler det er negativ omtale av alle dyre jakker og andre merkevarer, og som oftest er det de som ikke har råd til sånt selv som setter ut rykter og lager dårlig omtale, grunnen er nok missunnelse og om ikke de har råd ja da skal de fean meg ikke unne noen andre dyre kvalitets jakker ol heller. For meg er det viktigst at jakken er av god kvalitet og ikke minst varm.Har jobbet i klesbransjeb i over 15 år, vært innom billige og dyre merker, og jeg må si at de dyre merkene er absolutt best. Canada goosen er en av de beste vinterjakkene, den er varm og lun og det beste av alt er at den er utrolig lett og konfi å ha på, man merker det er god kvalitet, man har en jakke i flere 10 år.Da er det virkelig verdt å betale nesten 10 000 lapper for en jakke, blir dyrt å kjøpe seg ny billigjakke hvert år også, fordi man aldri blir fornøyd. Drit i dårlig rykte, kjøpt deg en goose om det er det du vil ha Anonymous poster hash: d8cf1...cdb Det er bevist at de driver med dyremishandling men hvis du vil være ond, er det jo ditt valg. Ikke et lurt valg.Anonymous poster hash: d4115...a7c Hvor er det bevist? At noen filmet Coyote som blitt tatt i revesaks på privat grunn er ingen bevis. Er ikke slike feller myndighetene bruker.skjerp deg a !!!! Hvor blind og dum er du ???!!!!Anonymous poster hash: 359ac...839 Det var et usedvanlig godt argument. Du trenger ikke kjefte på meg fordi du ikke klarer å komme med bevisende motargumenter.Kan du ikke bare stikke foten i en revesaks selv da,siden du mener dyret ikke lider.At du mener de eneste bevisene som er tatt er tatt på privat grunn er fullstendig håpløst og fullstendig feil. Uansett hva slags bevis man kan gi til deg, sitter du fremdeles med skylapper på. Jeg har fulgt med på hva du har skrevet om gc før, og hvordan du forsvarer bruken din. Det er ikke noe vits i å prøve å bevise no til deg. Man kan si til deg at melka er hvit, men om du har bestemt deg for at den er rosa så er den det for deg. Anonymous poster hash: 359ac...839
Aquarel Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 håper for dyrenes skyld at det ikke er populært da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå