Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg fatter ikke at lysten er der en gang jeg tenker på han enda, selv om det snart har gått ett år. jeg var så sikker på at jeg elsket han, alt jeg følte var så virkelig for meg. men jeg måtte flykte fra han, ordne besøksforbud for og holde han unna og anmelde han for vold. JEG VET det ikke var NOE sundt forhold. men jeg savner mye ved han, vi har felles venner på face og i omkrets, navnet blir aldri borte. jeg har ikke snakket med han siden jeg dro.. nå føler jeg for og kontakte han igjen. men vet han ikke har forandret seg.. hvorfor meg? Anonymous poster hash: eb6ba...73d
Våryr ✿ Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 HOLD DEG LANGT UNNA!!!!!!!! Du kan ikke først ordne besøksforbud, for senere å kontakte han.
Berta_78 Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg beklager, jeg skjønner at du har det vondt, men hvor forbannet selvdestruktiv er det egentlig mulig å bli? Jeg tror helt alvorlig du bør gå i terapi for å finne ut av hvorfor du ikke synes du fortjener å ha det godt. Det er et mønster som veldig få klarer å bryte på egen hånd. Jeg ønsker deg med hånden på hjertet lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg regner med du har barn siden du er her inne. Du må tenke over konsekvensene det kan få for barnet visst du kontakter han igjen! Har han brukt vold mot deg så er det bare ett spørsmål om tid før han skader barnet også! Vær en god mor nå å hold deg unna han! Anonymous poster hash: f5cf0...52e
BareMas Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Hvis man må gå til det skritt å ta ut besøksforbud mot en person, så sier det sitt at man ikke kontakter dette mennesket igjen med mindre det er høyst nødvendig! At du mener du fortsatt elsker dette mennesket er ikke slik jeg ser det en høyst nødvendig grunn til kontakt. Med et besøksforbud er det jo nærmest gitt at dette mennesket er en trussel mot ditt liv og helse, så hold deg unna og glem han!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Ta det helt rolig! Ta en pause, og trekk pusten! Det er klart det er vanskelig, kjærlighetsprosesser tar tid og er så veldig slitsomt! Skjønner det er mange faktorer som gjør det vanskeligere, med vennekrets, savn og at du genuint var glad i han. Du har klart det vanskelige, som er å komme seg bort fra han og gjort alle de riktige avgjørelsene videre. Han har ikke forandret seg, mest sannsynlig, og om dere skulle møtes ville du nok havnet i samme gamle sporet som du var i før. Det kommer til å gå over, det kommer til å gå bra! Det kommer en ridder som vil ta vare på deg, som vil sette pris på deg og behandle deg med respekt. Det blir bra, men det er greit å innrømme at ting er litt kjipt mellom takene. klem. Anonymous poster hash: 045ec...4b2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Jeg vet det jo også. Og føler meg svert svak av å i det heketatt føle "savn". Kommer ikke til og ta kontak.. men jeg må innrømme. At før det vonde i han kom frem. Følte jeg meg som den mest verdsatte i hele verden. Ingen mann vil gi meg den følelsen. Selv om jeg vet det var et falskt spill for og "huke" meg på kroken. Det gjorde så mange intrykk på meg.. Anonymous poster hash: eb6ba...73d
moa_tobias Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Du vet ikke om en annen mann kan gi deg den følelsen, før du opplever det. Vil tro at det finnes mange bedre menn der ute og du vil finne din en dag. Skjønner veldig godt følelsen din, men du kommer garantert til å angre om du kontakter han. Du vil komme over han, men det tar tiiiid. Tro meg, har vært gjennom samme dritten. Jeg vet det jo også. Og føler meg svert svak av å i det heketatt føle "savn". Kommer ikke til og ta kontak.. men jeg må innrømme. At før det vonde i han kom frem. Følte jeg meg som den mest verdsatte i hele verden. Ingen mann vil gi meg den følelsen. Selv om jeg vet det var et falskt spill for og "huke" meg på kroken. Det gjorde så mange intrykk på meg.. Anonymous poster hash: eb6ba...73d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Det tar lengre tid enn jeg skulle ønske. men har det jo veldig bra nå vil selfølgelig angre på å ta kontakt med han. Noen ganger tenker jeg bare ikke det og uansett er det så fortvilende å savne en som gjorde oss så mye vondt. Anonymous poster hash: eb6ba...73d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Det tar lengre tid enn jeg skulle ønske. men har det jo veldig bra nå vil selfølgelig angre på å ta kontakt med han. Noen ganger tenker jeg bare ikke det og uansett er det så fortvilende å savne en som gjorde oss så mye vondt. Anonymous poster hash: eb6ba...73d Ingen mennesker er tvers i gjennom onde, til og med Anders Behring Breivik og Hitler har/hadde sine gode sider. Selvfølgelig savner du de gode sidene til eksen din, dere ble jo sammen av en grunn. Men samtidig så vet du at den personen dessverre ikke finnes, det var et skall for å sveive deg inn til et liv med vold, manipulasjon og redsel. Det du trenger er å forelske deg på nytt, det finnes hundretusenvis av menn i Norge som ikke tyr til vold og manipulasjon for å holde på partneren sin Selv fant jeg mannen min på match.com, anbefales Anonymous poster hash: 2457a...26c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Takk for støttende svar. gir tankene en balangse. jeg er nok ikke klar for noe forhold enda, men kanskje en dag.. Anonymous poster hash: eb6ba...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå