Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hva gjør dere for mannen deres og omvendt, for å vise litt ekstra kjærlighet i hverdagen? Vi gjør ting som: -Pakke matpakke med en hyggelig lapp inni -Han sjekker at mob har nok strøm når han skal lade sin -Påser at jeg hele tiden har vann i enn flaske eller glass, jeg det samme til han -Maserer nakken når han sitter og jobber på kontoret Hva gjør dere for hverandre, nonverbal kommunikasjon for å vise at dere setter pris på den dere er sammen med? Anonymous poster hash: 5092c...3d6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 - Serverer middag - Legger sammen klær og i skapet hans - Rer opp sengen for han - Rydder huset og støvsuger …. Neida - Det kan være å stå opp for å gi et kyss før han drar på jobb - Spise kvelds sammen med pådekket bord etter barna er lagt seg (Har 3 stykker under 3 år, så blir desverre ikke tid å spise sammen med dem. Men vi sitter alltid ilage). - Kommenterer og roser hverandre om vi legger merke til små ting (bare det å rydde opp litt leker eller fjerner flekker ifra gulvet). - Spørr alltid om jeg vil ha om han lager noe - Og generelt småting som å gi komplimenter til hverandre...Tror også mye går på automatikk som jeg ikke tenker over at vi gjør.Gir også hverandre massasje, små kjærtegn og tar hensyn til den andre og ikke bare bryter oss frem først hele tiden. Anonymous poster hash: 584f7...8d2
Siamese Hellhound Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Nå fikk jeg lyst til å gjøre moe hyggelig for mannen min! Takk for inspirasjon. :-) Han kommer jo ellers ofte på sisteplass i en travel hverdag med to små som skal ha dekket sine behov. Men viktig å ikke glemme hverandre oppi alt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er veldig glad i slike små gleder og prøver å gjøre slik for både mannen og barna - setter klar kaffi til mannen hver kveld (til neste dag, jeg drikker ikk kaffi) - lager middag som han kan kan ta med på jobb, han pendler og er borte i ukene. Holder gjerne til hele uka. - kjøper godteri, chips, pålegg og andre ting jeg vet han liker godt når jeg er på butikken. - finner frem klær når han dusjer. - starter bilen noen ganger når det er kaldt ute en liten stund før han skal dra. - lager frokost, lunsj ol, når vi er hjemme. - venter oppe på han om han kommer sent hjem. Mannen kan også være god og behjelpelig når jeg er dårlig. Han tar inn ved, fyrer i selv om han skal gå, lar meg sove når jeg trenger. Holder meg med selskap når jeg dusjer, bærer ting for meg og passer veldig godt på meg når jeg er veldig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Bare jeg som har en mann som ikke gjør noe sånt for meg? Jeg gjorde små ting for han tidligere, men det gikk bare en vei. Nå gidder jeg ikke lenger... Anonymous poster hash: dd911...dbb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Så koselig å høre hva dere gjør Tenker hele tiden på hvordan han kan få det litt bedre i en stressende hverdag Kjærtegn, masasje og komplement er så trivelig Starte bilen har jeg ikke tenkt på, så den var god! Hørtes koselig ut med kveldsmat når alle barna har lagt seg, og dere kan sitte å være kjærester Såklart, mye går på automatikk, så i dag tok jeg tak i meg selv og tenkte på hvor mye vi gjør for hverandre. Skal ikke så mye til for at noen andre får en bedre dag Takk for svarene deres Anonymous poster hash: 5092c...3d6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 sier hade i døra hverdag, står nesten alltid i døra når han kommer hjem & spør om han hadde en fin dag. lager mat når han slutter sent kjøper favoritt iskremen hans. han Maserer nakken min lager masse god mat når han ikke jobber sent. spør alltid om jeg trenger hjelp eller om han skal ta over oppvask klesvask matlanging gulvvask osv går ut med hundene når jeg har migrene osv børster & bader hundene & vi koser masse sammen, viktig å ta vare på kjærligheten i hverdagen Anonymous poster hash: d9775...7c5
jostine Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Bare jeg som har en mann som ikke gjør noe sånt for meg? Jeg gjorde små ting for han tidligere, men det gikk bare en vei. Nå gidder jeg ikke lenger... Anonymous poster hash: dd911...dbb Vi er nok to Eller, nå som jeg er høygravid henter han faktisk ved i kjelleren! (Etter jeg har bedt om det) OG fyrer opp på morgenen om han rekker! (Frivillig)
Havhesten Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Ser han inn i øynene når jeg snakker til ham og spør ham flere ganger om dagen hva hvordan han har det og hva han tenker på. Roser ham så mye jeg kan, om hvor flink han er med barna, flink til å lage mat, bake brød osv. Tar ham aldri for gitt. Vet at jeg har skutt gullfuglen, så da viser jeg hver dag at jeg setter pris på ham. (samme mekanisme som i barneoppdragelse igrunnen, mye ros og kos)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 "Mye ros og kos" Den likte jeg Takk for alle kommentarene Føler og jeg har "skutt gullfuglen" og gjør det jeg kan for at han skal ha det bra og føle seg verdifull. Det er flott å lese hva dere gjør for mannen deres og omvendt Kjenner jeg blir varm i kinnene! <3 Anonymous poster hash: 5092c...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå