Gå til innhold

hjelp- lukter urin selv etter dusj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som skjer, men etter dusjen, når jeg tørker meg der nede begynte jeg som en vane å lukte på håndkleet og for min overraskelse luktet det urin! Da gikk jeg inn i dusjen igjen og vasket meg en gang til, tok dusjen og sprutet rett der inne. Tørket meg, og lukten var fortsatt der! Dette skjer hver dag! Jeg dusjer hver eneste dag og vasker meg veldig godt. Jeg tørker meg godt etter dobesøk og venter aldri for lenge med å gå på do. Uansett, etter at jeg har vasket meg lukter det urin fra håndkleet hvis jeg gnir det godt og lukter etterpå (som jeg vasker for hver gang jeg bruker).

Hva er det som skjer??? :sad:  Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 228d6...aae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bare så det er sagt, jeg har ikke født vanlig så det kommer ikke av det.

Skrevet

Det er nok ikke urin det lukter, men vanlig nedentil-lukt. Helt vanlig, man vil aldri bli helt kvitt denne lukta. Og man skal det heller ikke, da vil man heller utvikle sopp o.l.

Anonymous poster hash: 9913c...616

Skrevet

Det er nok ikke urin det lukter, men vanlig nedentil-lukt. Helt vanlig, man vil aldri bli helt kvitt denne lukta. Og man skal det heller ikke, da vil man heller utvikle sopp o.l.

Anonymous poster hash: 9913c...616

Oh, jeg håper virkelig det!  Viste ikke at det skulle alltid lukte der nede, uansett hvor mye man vasket  :huh:

Det kommer dessuten ikke en dråpe urin i trusa, så det er jo bra. Tyder på at jeg ikke har noe urinlekkasje på gang...

Skrevet

ikke vær redd for naturlig lukter fra kroppen. Det er ikke farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...