Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Vi har råd til at jeg jobber bare 70% et år når minste begynner i barnehage. Jeg gruer meg skikkelig til at han skal dit, mer enn jeg gjorde med de to største, enda han er eldre når han begynner... hva er best for de? Korte dager hver dag, eller lange dager og noen dager fri? Anonymous poster hash: 9be50...5b7
jostine Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hvor gammel er han? Er han liten ser jeg for meg at korte dager hver dag er det beste Men det spørs jo også hva du legger i lange dager da
Gjest MaJo0812 Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg valgte noen lange og noen fri. Men angrer, ser helt klart fordelen av alle dager korte for dem så jeg prøver å få gjort om. Jeg stresser meg ihjel for å hente dem etter full arbeidsdag, skulle virkelig ønske jeg sluttet tidlig hver dag. Men ikke alle arb plasser det passer hos da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Han begynner når han er 13 mnd. Lange dager for meg er fra 8-16... jobbet 80 en periode og så absolutt fordelen med å slutte 14 hver dag... Anonymous poster hash: 9be50...5b7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 jeg ville gått for korte dager Da blir det rutine på det, i stedet for noen dager lange, noen dager hjemme o.l. Anonymous poster hash: e4e3d...fba
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Hva med fri en dag, og litt kortere dager de andre dagene. Det gjorde jeg (fri fredag) og det passet best for meg og den lille. Men det er bare du som vet hva som er best så er bare et forslag. Anonymous poster hash: 4d57c...5ce
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Hva med fri en dag, og litt kortere dager de andre dagene. Det gjorde jeg (fri fredag) og det passet best for meg og den lille. Men det er bare du som vet hva som er best så er bare et forslag. Anonymous poster hash: 4d57c...5ce Ja, jeg har regna litt på det og funnet ut at jeg kan jobbe 67.5% og på den måten ha fri en dag i uka og jobbe kortere de andre dagene. Men så er det jobben da.... Jeg kan til en viss grad bestemme dette selv og det er fint, men da blir det til at jeg jobber 100% bare på kortere tid, siden det ikke blir satt inn noen for meg.... Skal ikke være lett!! Anonymous poster hash: 9be50...5b7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Hva med fri en dag, og litt kortere dager de andre dagene. Det gjorde jeg (fri fredag) og det passet best for meg og den lille. Men det er bare du som vet hva som er best så er bare et forslag. Anonymous poster hash: 4d57c...5ce Ja, jeg har regna litt på det og funnet ut at jeg kan jobbe 67.5% og på den måten ha fri en dag i uka og jobbe kortere de andre dagene. Men så er det jobben da.... Jeg kan til en viss grad bestemme dette selv og det er fint, men da blir det til at jeg jobber 100% bare på kortere tid, siden det ikke blir satt inn noen for meg.... Skal ikke være lett!! Anonymous poster hash: 9be50...5b7 Hvis du gjør jobben din på 67,5% av tiden, hva skulle du egentlig brukt de siste 32,5% av tiden din på? Anonymous poster hash: 4fca2...4da
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Hva med fri en dag, og litt kortere dager de andre dagene. Det gjorde jeg (fri fredag) og det passet best for meg og den lille. Men det er bare du som vet hva som er best så er bare et forslag. Anonymous poster hash: 4d57c...5ce Ja, jeg har regna litt på det og funnet ut at jeg kan jobbe 67.5% og på den måten ha fri en dag i uka og jobbe kortere de andre dagene. Men så er det jobben da.... Jeg kan til en viss grad bestemme dette selv og det er fint, men da blir det til at jeg jobber 100% bare på kortere tid, siden det ikke blir satt inn noen for meg.... Skal ikke være lett!! Anonymous poster hash: 9be50...5b7 Hvis du gjør jobben din på 67,5% av tiden, hva skulle du egentlig brukt de siste 32,5% av tiden din på? Anonymous poster hash: 4fca2...4da Ha ha. Du skjønner sikkert hva jeg mener ;-) jeg må jo jobbe fortere og da kanskje ikke like effektivt for å få dagen til å gå opp :-) Anonymous poster hash: 9be50...5b7
Mamma4livet Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Jeg valgte kortere dager fra oppstart i bhg (1 år) og til han var 2 år. Det var veldig deilig. Rolige morgener og behagelige ettermiddager der jeg hadde god tid til lek og kos før jeg satte i gang med middagslaging. Nå når gutten vår er blitt 2 år så har jeg gått over til å ha fri 1 dag pr. uke. På den måten får jeg gjort husarbeid og storhandlet på fridagen slik at vi kan kose oss når helga kommer.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Jeg valgte kortere dager fra oppstart i bhg (1 år) og til han var 2 år. Det var veldig deilig. Rolige morgener og behagelige ettermiddager der jeg hadde god tid til lek og kos før jeg satte i gang med middagslaging. Nå når gutten vår er blitt 2 år så har jeg gått over til å ha fri 1 dag pr. uke. På den måten får jeg gjort husarbeid og storhandlet på fridagen slik at vi kan kose oss når helga kommer. Hvor korte da? Har to skolebarn som uansett må opp og avgårde, og jeg bør være på Jobb til 8 for å få oversikt over dagen... men veldig deilig å komme tidlig hjem når vi har mye på tapeten! Anonymous poster hash: 9be50...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå