Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 For 8 mnd siden ble jeg mamma. Min bror og hans samboer kjøpte ikke gave til babyen. Husker jeg stusset litt over det, men så gikk det i glemmeboken. Helt til nå.... Nå har flere av hans venner, både nåværende venner og tidligere venner som han ikke har mer kontakt med, fått barn. Og han sparer ikke på pengene når han drar for å kjøpe gaver til deres babyer. Han kjøper ikke gave til sin søsters baby, men til tidligere kompiser. Det sårer meg litt:( Anonymous poster hash: f90c8...bf3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Vil tro han rett og slett har glemt det helt av og nå lever i den tro at han hrlt sikkert kjøpte gave dengang deres baby ble født. Anonymous poster hash: 45b4a...8f8
Nullstress;) Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 min bror har sett mi datter EN gang. datteren min er 4.5 år. ser han bilder av henne på face, skryter han av henne og sier hun er vakker og "onkels prinsesse".... han bor ca en time unna.
*piami* Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Noen er bare sånn.. Første jenta mi fikk ikke gave fra "besteveninna" mi. Hun fikk en fin gave til sønnen sin året etter. Året etter fikk jeg ett nytt barn, som heller ikke fikk noe gave. Ikke ett besøk engang! Ser ikke på hun som noe venninne lenger. Men en bror kan man liksom ikke bare kutte ut.. Men konklusjonen er at enkelte har ikke antenner så de skjønner ikke at slike "små" ting faktisk sårer.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor man skal være så opptatt av og få gaver hele tiden... Jeg kjøper gave mine venner som får barn, men hadde ikke kunne brydd meg mindre om jeg ikke fikk noe tilbake... Anonymous poster hash: f21ef...e99
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Noen er bare sånn.. Første jenta mi fikk ikke gave fra "besteveninna" mi. Hun fikk en fin gave til sønnen sin året etter. Året etter fikk jeg ett nytt barn, som heller ikke fikk noe gave. Ikke ett besøk engang! Ser ikke på hun som noe venninne lenger. Men en bror kan man liksom ikke bare kutte ut.. Men konklusjonen er at enkelte har ikke antenner så de skjønner ikke at slike "små" ting faktisk sårer. Kutter du ut venner om du ikke får gaver etter fødsel av dem? Anonymous poster hash: 70abf...9b5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Kommer kanskje litt an på hvilken epoke man er i i livet selv og hva man tenker på ut i fra dette. Kjøpte faktisk ikke gave til min bror sitt første barn, tenkte rett og slett ikke på det. Men da de to år senere fikk et barn til kjøpte jeg masse. Kanksje fordi jeg selv var mer etablert og tenkte mer på hva det vil si å få barn osv, har jo på den tiden sett flere som har fått barn og blitt kjent med tantebarnet mitt osv. Er kanskje litt sånn med din bror også, om det var en av de første babyene han opplevde komme, så tenkte ha n kanskje ikke så mye over hva det vil si... vet det er skikkelig dum grunn, men kan jo vøre han ikke med hensikt har unnlatt deg Anonymous poster hash: 52c82...1dc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor man skal være så opptatt av og få gaver hele tiden... Jeg kjøper gave mine venner som får barn, men hadde ikke kunne brydd meg mindre om jeg ikke fikk noe tilbake... Anonymous poster hash: f21ef...e99 Og hvordan ville du følt det hvis en venninne ga gave til alle andre unntatt deg? Det hadde vel føltes veldig godt? Anonymous poster hash: f90c8...bf3
*piami* Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Noen er bare sånn.. Første jenta mi fikk ikke gave fra "besteveninna" mi. Hun fikk en fin gave til sønnen sin året etter. Året etter fikk jeg ett nytt barn, som heller ikke fikk noe gave. Ikke ett besøk engang! Ser ikke på hun som noe venninne lenger. Men en bror kan man liksom ikke bare kutte ut.. Men konklusjonen er at enkelte har ikke antenner så de skjønner ikke at slike "små" ting faktisk sårer. Kutter du ut venner om du ikke får gaver etter fødsel av dem? Anonymous poster hash: 70abf...9b5 I dette tilfellet har jeg gjort det ja. Har verken hørt eller sett noe fra henne på over ett år, siste barnet er 1.
lilyblue Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Kanskje han er som mange menn og lar samboeren stå for gaveinnkjøpene? Og så har det henne gått hus forbi ved en feiltagelse. Jeg forstår at du er skuffet,fødsel av onkelbarn er jo ikke akkurat lett å glemme...Men jeg tviler på at det er slemt ment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå