Gå til innhold

Mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min datters klasse er det to barn som blir stående utenfor. Det ene barnet føler seg sansynligvis også plaget/mobbet. Hva gjør jeg som mor til et barn som ikke er involvert i dette, men som heller ikke ønsker å bruke tid sammen med barna det gjelder? Jeg forstår hvorfor.Jeg tror ikke det egentlig er noe galt med noen av barna annet enn at de har kommet uheldig ut og nå har havnet i en ond sirkel der de ikke oppfører seg slik at andre vil være sammen med dem på grunn av at de føler seg utenfor og angrepet.

Bør jeg ta en telefon til helsesøster og si hva jeg ser eller bør jeg bare la det være og regne med at de som bør vite det vet?

Anonymous poster hash: 9177b...a53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ikke ringt helsesøster, men vill ringt lærer og bedt om at de gjorde noe med klassemiljøet.. 

Anonymous poster hash: c605b...78d
Skrevet

Ville nok ikke ringt helsesøster, men vill ringt lærer og bedt om at de gjorde noe med klassemiljøet.. 

Anonymous poster hash: c605b...78d

Jeg har et serdeles anstrengt forhold til den læreren. Det er ikke aktuelt å snakke direkte med henne.Jeg  tror heller ikke det hadde hatt noen effekt. Jeg vil ikke gjøre noen ting som drar hennes oppmerksomhet mot mitt barn.

Anonymous poster hash: 9177b...a53

Skrevet

Jeg har alltid oppfordret mitt eget barn til å passe på at alle har noen å leke med. Har fått gode tilbakemeldinger fra skole og foreldre at han har "reddet" dagen til en del unger. Han er populær og da synes jeg faktisk at han bør trå til litt ekstra.

Vet jeg om at noen blir ertet eller går alene gir jeg beskjed til lærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...