Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Prøvd, prøvd og prøvd på et barn til i over 1,5 år uten resultat. Ikke vært gravid en eneste gang i denne perioden (som jeg vet om). Mannens svømmere er over gjennomsnittet bra, og ingenting er galt med meg (hittil). Alt er altså tipp topp.... liksom.... Skal få ivf rundt sommeren en gang... henvisning sendt, men er lang ventetid og vet jo ikke om vi får det til da heller. Kan bare ikke skjønne hvorfor jeg ikke klarer dette. Ser på at barnet mitt blir større og større, uten at vi får laget et søsken til han. Nesten så jeg begynner å gi opp litt, og tenker at vi faktisk aldri kommer til å få et barn til Anonymous poster hash: f1e07...c57
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Er ikke noe du gjør galt Lykke til Tok tre år før jeg ble gravid. Ble gravid endelig som 25 åring Klem Anonymous poster hash: 1342a...3f2
Hjertefru Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Veit åssen du har det. Vi fikk heller ikke til å lage et søsken på egen hånd, fikk tvillinger (ivf) da hn var 6.... Full klaff på første ivf- forsøk da. Ingenting galt funnet med noen av oss. Frustrerende var bare forbokstaven. Men så er naturen rar da. Fikk tvillingene 35 år gammel. Etter de har jeg vært gravid spontant tre ganger, to SA men nå sitter jeg her med en frisk og fin baby på 6 mnd. 45 år gammel. Gi ikke opp, dere kommer til å lykkes
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Er ikke noe du gjør galt Lykke til Tok tre år før jeg ble gravid. Ble gravid endelig som 25 åring Klem Anonymous poster hash: 1342a...3f2 Virkelig. Stakkars deg... Anonymous poster hash: 292e4...ed4
Havhesten Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Ikke straff deg selv med å tenke det er noe galt med deg! Naturen er underfundig. Jeg vet det låter som en llisje, men det er sant: utrolig mange får barn når de slutter å stresse med det! Vet det ikke er en trøst, men lykke til, og ikke straff deg selv!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg foreslår at dere slutter helt å prøve frem til dere skal på IVF, ha sex når dere ønsker det, nyt hverandre og livet. Da kan det være at det klaffer før IVF ellers så klaffer det med IVF så med stor sannsynlighet har dere en baby før 2016, altså om 703 dager... Anonymous poster hash: 91144...55f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Her har vi 2 Ivf barn, og har satt inn to små embro for noen dager siden som vi håper det blir søsken av. Her prøvde vi i 3 år før vi fikk første, har også hatt 2 SA etter IVF. Vært gjennom mye, men husk de aller fleste blir gravide ved IVF, noen trenger 1 forsøk, andre 10. Men alt er verdt det og glemt når man får det til. Anonymous poster hash: 3ca16...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå