Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Aller først så må jeg si at jeg har bestilt meg legetime, men det er så lang ventetid hos legen min, så første mulige time var i midten av mars.... Jeg har det siste halve året slitt med plager i et ledd i ene stortåa. Det er ikke vondt så lenge ikke noe er i berøring med leddet, men om jeg f.eks. trør på teppekanten med leddet så får jeg skikkelige ilinger i tåen. Kjennes omtrent ut som å få støt, eller som når man uheldigvis slår albuen bort i noe. Skikkelig ubehagelig. Har igrunn bare tenkt at et nok vil gå over av seg selv. Men nei da.. Nå har jeg fått det likens i flere ledd, da spesielt i ene pekefingeren, og det er så ømt at det gjør vondt å tørke fingrene med en håndduk etter å ha vasket de. Og ene håndleddet og albuen kjennes slitne ut selv om jeg jo ikke er sliten. Jeg trener regelmessig og spiser sunt. Noen som kan ha noe tips om hva dette kan være? Endret 27. januar 2014 av Queen_of_the_road*2_gull
Jallow B Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Vet ikke hva det kan være, men.. Noen i familien som sliter med ledd, merker bedring av å spise mer fisk, og ingenting svin. Med en gang de spiser svin, blir det verre. To gode venner har sluttet helt å spise kjøtt av samme grønn, og holder seg til fisk. Merker også forverring når de spiser kjøtt noen dager på rad..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Artrose? Anonymous poster hash: 70beb...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå