Gå til innhold

Erfaringer med Bugaboo Donkey duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om en måned å må få "rompa i gir" med tanke på vogn.

Har tre barn fra før og venter nå nummer fire. Minste er 19 mnd da babyen kommer. Har vurdert å kjøpe Bugaboo donkey med tanke på å kunne vurdere bredden på vogna i forhold til om jeg har med et eller to barn.

Kjekt å ikke trenge to vogner å bytte på med i forhold til hvor mange barn man har med. Noen som har denne vogna som vil dele sine erfaringer? For den er jo unektelig stiv i pris i forhold til andre søskenvogner!

Hvor mye har eventuelt dere betalt for vogna? Ser ut som Barnas hus er de som har best pris på ny siden man får 10 % på kjøp over 10.000kr. Da vil den utifra det jeg har skjønt komme på ca 11600kr som søskenvogn. De som ligger på finn.no står jo 10.000,- brukt. Er det noen som betaler det for en brukt eller er dette ønsketenkning fra selger? Lettere med tanke på garanti og reklamasjon da den er kjøpt i butikk.

Erfaringer både med funksjonalitet, kvalitet og pris mottas med stor takk:-)

Anonymous poster hash: df0b8...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

df0b8...a2b [/acronym]

Vurdere=variere. Autokorrektur til stor frustrasjon noen ganger.

Skrevet

Jeg har nesten bare positivt å si om den vogna. Den er helt utrolig å trille. Det eneste negative er at babyer på 8-10 mnd biter i gummibeskyttelsen på bøylen. Jeg tror ikke at selger får 10000 kr for en brukt Donkey. Jeg skal snart selge min og prøver meg med 7000 kr. Jeg kjøpte via babyshop.se og sparte noen kr.

Anonymous poster hash: 2be01...075

Skrevet

Jeg har nesten bare positivt å si om den vogna. Den er helt utrolig å trille. Det eneste negative er at babyer på 8-10 mnd biter i gummibeskyttelsen på bøylen. Jeg tror ikke at selger får 10000 kr for en brukt Donkey. Jeg skal snart selge min og prøver meg med 7000 kr. Jeg kjøpte via babyshop.se og sparte noen kr. Anonymous poster hash: 2be01...075

Det hørtes bra ut! Synes det er mye penger uten å vite at jeg blir fornøyd:-)

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk sett en del bitemerker på de bøylene. Sikkert derfor noen har begynt å selge slike sydde stofftrekk til de bøylene:-)

Da er nok vi to langt mer enige om pris på en brukt vogn enn de som har ligget på finn de siste ukene:-) Skal sjekke ut babyshop.se.

Skrevet

Jeg har nesten bare positivt å si om den vogna. Den er helt utrolig å trille. Det eneste negative er at babyer på 8-10 mnd biter i gummibeskyttelsen på bøylen. Jeg tror ikke at selger får 10000 kr for en brukt Donkey. Jeg skal snart selge min og prøver meg med 7000 kr. Jeg kjøpte via babyshop.se og sparte noen kr.

Anonymous poster hash: 2be01...075

Jeg er interessert i en slik vogn. Hva følger med din når du skal selge:)?

Anonymous poster hash: e99ee...f22

Skrevet

Sjekket priser i Sverige nå og denne vogna er faktisk dyrere i Sverige enn i Norge nå selv med kursforskjellen. Det er ikke akkurat ofte det går den veien.

14.800 som søskenvogn i Sverige. Kursen er jo tett oppunder 96 nå.

Skrevet

Flere erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...