Gå til innhold

samboer er matlei...tips til gode alternativer (i stedet for brødmat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er så lei brød. Tenkte jeg hadde lyst til å overraske med å by han på litt mer spennende kveldsmat en gang i blant men jeg skulle gjerne hatt noen tips til gode alternativer.

Anonymous poster hash: fff5c...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omelett, deilig hjemmelaget suppe, karbonader, ost og kjeks, havregrøt, byggrynsgrøt, hjemmelagde knekkebrød med ost. Bare fantasien setter grenser!

Anonymous poster hash: 58e68...167

Skrevet

Hva med horn fylt med ost og skinke? Pastasalat med hvitløksbaguetter? Brød eller rundstykker smurt med hvitløkssmør, med tomater og ost oppå, gratineres. 

Anbefaler deg å google eller gå på matprat (o.l sider), der finner du masse inspirasjon :)

Anonymous poster hash: 4e937...2d0
Skrevet

be han ta denne ukas meny.. ferdig med det, hold deg unna kjøkkenet og be HAN fore familien da vel om han er så lei av at du ikke kan lage annet en brødmat

Anonymous poster hash: 92e42...029
Skrevet

Send ham ut på en lang skitur før mat )uten sjokolade i sekken).

Anonymous poster hash: ca37d...784
Skrevet

Wrap

Anonymous poster hash: 1e3dc...8b1

Skrevet

Kyllingwraps, salater, varme baguetter, kylling sandwich, rømmegrøt.

Skrevet

hehe må bare si at han er i brukbar stand til å fikse seg selv mat...det må han til alle måltider bortsett fra middag som jeg stort sett står for. Men det blir mye brødmat på han utenom middag. Han har ikke klaget på at jeg ikke disker opp altså....var mer at jeg vil være snill å overraskse han en gang innimellom med noe annet:) Takk for tips så langt. Flere gode ideer her som allerede er ført inn på ukens handleliste:D

Hi

Anonymous poster hash: fff5c...654
Skrevet

Pai :) Jeg pleier å ha med kylling, grønnsaker, løk, makaroni, pølser og egg. Topper med ost. Kjempegodt til både frokost, lunsj og kvelds :)

Skrevet

Grove pannekaker, grove vafler og mat muffins synes jeg er gode alternativer til brød :)

Anonymous poster hash: d1b0e...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...