Gå til innhold

Feriepenger fra NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen i Oslo mottatt feriepengene fra NAV for dagpenger i fjor? Lurer på når de kommer på konto.

 

Anonymous poster hash: fc195...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De utbetales nå. Dvs de begynte vel i forrige uke og skal være ferdig utbetalt i løpet av første uken i februar. Så du får de nok om ikke mange dagene.



Anonymous poster hash: af1b7...1f8
Skrevet

jeg trodde jeg skulle få dem i dag jeg.... Håper virkelig det



Anonymous poster hash: f2bf6...0af
Skrevet

Jeg håper også de kommer snart..

 

Anonymous poster hash: fc195...0cc

Skrevet

Står på min side på nav at det er på "kommende utbetaling". Så håper de kommer i ettermiddag :)



Anonymous poster hash: f81c7...5d2
Skrevet

Fikk de idag jeg:)

 

Anonymous poster hash: a86f5...7ed

Skrevet

Jeg også :) Hi

 

Anonymous poster hash: fc195...0cc

Skrevet

Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå?

 

Anonymous poster hash: ae13a...292

Skrevet

Gjelder dette sykepenger også?

 

Anonymous poster hash: 5a673...a08

Skrevet

Gjelder det aap? 



Anonymous poster hash: db415...6bc
Skrevet

 

Gjelder det aap? 

 

Anonymous poster hash: db415...6bc

 

Får vel ikke feriepenger på aap....

 

Anonymous poster hash: af1b7...1f8

Skrevet

Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå?

 

Anonymous poster hash: ae13a...292

Feriepenger av foreldrepenger blir utbetalt i slutten av mai.

 

Anonymous poster hash: af1b7...1f8

Skrevet

Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå?

 

Anonymous poster hash: ae13a...292

 

Man får bare feriepenger for de første 12 eller 15 ukene av permisjonen, det er som oftest mor som har disse så da får ikke pappaen noe feriepenger.. Har han hatt noen uker innenfor de første 12 (ved 100%) eller 15 (ved 80%) vil han få for de... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...