Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Har noen i Oslo mottatt feriepengene fra NAV for dagpenger i fjor? Lurer på når de kommer på konto. Anonymous poster hash: fc195...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 De utbetales nå. Dvs de begynte vel i forrige uke og skal være ferdig utbetalt i løpet av første uken i februar. Så du får de nok om ikke mange dagene. Anonymous poster hash: af1b7...1f8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 jeg trodde jeg skulle få dem i dag jeg.... Håper virkelig det Anonymous poster hash: f2bf6...0af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg håper også de kommer snart.. Anonymous poster hash: fc195...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Står på min side på nav at det er på "kommende utbetaling". Så håper de kommer i ettermiddag Anonymous poster hash: f81c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Fikk de idag jeg:) Anonymous poster hash: a86f5...7ed
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Jeg også Hi Anonymous poster hash: fc195...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå? Anonymous poster hash: ae13a...292
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder dette sykepenger også? Anonymous poster hash: 5a673...a08
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder det aap? Anonymous poster hash: db415...6bc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder det aap? Anonymous poster hash: db415...6bc Får vel ikke feriepenger på aap.... Anonymous poster hash: af1b7...1f8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå? Anonymous poster hash: ae13a...292 Feriepenger av foreldrepenger blir utbetalt i slutten av mai. Anonymous poster hash: af1b7...1f8
Guttemamma75 Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Gjelder dette for oss i permisjon og? Mannen hadde 15 uker permisjon våren 2013, han fikknutbetalt permisjonspenger fra NAV, ikke jobben, får han feriepenger av de nå? Anonymous poster hash: ae13a...292 Man får bare feriepenger for de første 12 eller 15 ukene av permisjonen, det er som oftest mor som har disse så da får ikke pappaen noe feriepenger.. Har han hatt noen uker innenfor de første 12 (ved 100%) eller 15 (ved 80%) vil han få for de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå