Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Stemoren min har slettet all familie og venner fra facebook. Min far har ikke facebook. Gikk inn på siden hennes nå og fant jo ut hvorfor hun har slettet alle. Hun er faen meg utro mot faren min! Er så forbanna nå at det koker inni meg! Skjelver av sinne og klarer ikke jobbe akkurat nå. Har lyst til å slå en stekepanne i tryne på kjerringa!!! Faens drittkjerring! Anonymous poster hash: 026d4...a66
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Skjønner du føler sinne over det hele. Min stefar var utro mot min mor over flere mnd. Dette ble oppdaget på veldig merkelig vis også. Selv om jeg følte skuffelse over det han gjorde, ble jeg ikke sint som du utrykker du er. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men i mitt tilfelle innså jeg at deres forhold egentlig ikke var min jobb å legge meg borti. Snakket med min mor når hun trengte det og syns det hele var leit, ellers prøvde jeg holde meg unna det å fyre opp rundt hele temaet. Anonymous poster hash: dc397...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå