ms.Pond Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 På vei til min første time, og jeg kjenner jeg er både spent og litt mer spent. Avdekke gamle traumer, finne ro i sjela, løse mysterier fra barndommen..? Eller kvekke som en and, hoppe som en hare og spille død som en hund? Vi finner det ut om en liten stund! *nervøs*
sug lut Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Opppdater gjerne! Jeg kjenner at traumene bør få ligge, men kvekke-and kunne vært frigjørende
Anne-B. Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Oi, spennende! Jeg har prøvd regresjonsterapi for noen år tilbake, bare for moro skyld. Om jeg så tilbake på tidligere liv, vet jeg ikke, men det gjorde i alle fall et eller annet meg med, så jeg vil si det var verdt det. Vil gjerne ha en oppdatering på hvordan det var.
mams87 Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Spennende! gi en tilbakemelding her, vurderer å prøve selv
mams87 Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 og forresten: Om noen har et sted å anbefale i Bergen, vil jeg gjerne vite om
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Oi, gleder meg til å høre hvordan det gikk! Håper du får godt utbytte av det
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Oi, hypnoseterapi. Neppe for pyser. Spennende på mange måter. Lykke til!
bIomstre Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Oi, det var modig! Vet ikke om jeg hadde turt. Tvi, tvi!
Iiiiik Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Hmm, skeptisk her altså! Hva slags bakgrunn har denne terapeuten da?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Huh, spennende, og interessant. Merket du noen effekt? Og vil du si noe om hva det gikk ut på?
Light of my life Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Prøvde jeg for mange år siden, funket ikke i det hele tatt Men spennende å høre om det virker for deg da!
ms.Pond Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2014 Oi her var det ting å hente Svever noen centimeter over bakken i kveld etter en veldig vellykket session med god samtale, chakrastimulering, akupressur og en reise inn i meg selv. Masse følelser og minner fra gammelt av, og en veldig god start mot løsningen på et problem fastlegen min mente det ikke var noe å gjøre med, for "en i min alder". Og sånn en varm og innsiktsfull dame Skal tilbake om en uke og jeg gleder meg allerede!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Åh, så bra!!! Gleder meg å høre at opplevelsen var positiv og god! Viktig med fri bane chakraene imellom. Ingen sperrer! Flink som gjør det du kan for å komme til bunns.
Gjest Fru Banderas Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 På jobbreise en gang svingte jeg tilfeldigvis innom et hypnoseshow fullt av briter under Sydensolen, og jeg var først skeptisk, helt til de fikk en stiv britisk mann til å "føde et barn" foran flere hundre mennesker. Da ble jeg overbevist om at DET DER, DET ER IKKE SKUESPILL! Men det var kanskje ikke slikt du opplevde i dag. Gleder meg til fortsettelsen!
Anne-B. Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Oi her var det ting å hente Svever noen centimeter over bakken i kveld etter en veldig vellykket session med god samtale, chakrastimulering, akupressur og en reise inn i meg selv. Masse følelser og minner fra gammelt av, og en veldig god start mot løsningen på et problem fastlegen min mente det ikke var noe å gjøre med, for "en i min alder". Og sånn en varm og innsiktsfull dame Skal tilbake om en uke og jeg gleder meg allerede! Etter den timen med regresjon, var det som at jeg bare fløt avgårde. Det er vel en form for hypnose det og, kan jeg tro. Jeg hadde ikke noe spesielt jeg ville med det, annet enn å prøve, hadde ei venninne som gikk gjennom noe ganske tøft på den tiden, og vi snakket en del om slike ting, så vi var to stykker som gikk til samme terapeuten. Hun hadde en helt annen opplevelse enn meg. Hva det nå enn er, om det fungerer for det det er ment å ordne, så syns jeg man skal gi det et forsøk.
ms.Pond Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2014 Oi her var det ting å hente Svever noen centimeter over bakken i kveld etter en veldig vellykket session med god samtale, chakrastimulering, akupressur og en reise inn i meg selv. Masse følelser og minner fra gammelt av, og en veldig god start mot løsningen på et problem fastlegen min mente det ikke var noe å gjøre med, for "en i min alder". Og sånn en varm og innsiktsfull dame Skal tilbake om en uke og jeg gleder meg allerede! Etter den timen med regresjon, var det som at jeg bare fløt avgårde. Det er vel en form for hypnose det og, kan jeg tro. Jeg hadde ikke noe spesielt jeg ville med det, annet enn å prøve, hadde ei venninne som gikk gjennom noe ganske tøft på den tiden, og vi snakket en del om slike ting, så vi var to stykker som gikk til samme terapeuten. Hun hadde en helt annen opplevelse enn meg. Hva det nå enn er, om det fungerer for det det er ment å ordne, så syns jeg man skal gi det et forsøk. Ja det er rart, jeg var nesten litt euforisk da jeg dro derfra. Selv ikke tre timers venting på Ikea hadde noen negativ effekt på meg. Har landet litt i dag da, men føler meg fortsatt mye mer våken enn jeg har gjort på lenge. Endelig føles det faktisk litt godt å være sykemeldt, litt konstruktivt, ikke bare som en utsettelse av det uungåelige, nemlig å komme tilbake til hverdagen. Godt å høre at du også hadde en positiv opplevelse med det! Har hatt lyst til å prøve regresjon for å se om jeg kan se tidligere liv, men det er ikke prioritert akkurat nå. Det får tas opp til indre debatt og vurdering senere!
Anne-B. Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 I følge det jeg så, har jeg vært sveitsisk bondejente, indisk vismann og min egen bestemor. Min innstilling er at jeg vet ikke, jeg tar det for det det var; en fin opplevelse, og euforisk er faktisk ordet jeg også vil bruke. Ble advart om at jeg burde gå på do før vi satte i gang, og jeg tror aldri jeg har tisset så lenge og så mye som etter seansen, omtrent som jeg har hatt det etter yoga, bare ikke så mye. Godt å høre at selv kjenner at du fikk noe ut av det.
Gjest Fru Banderas Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 I følge det jeg så, har jeg vært (...) Men hvordan så du det? Du lukket øynene og "så film" liksom?
Anne-B. Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Ja, på en måte, som om jeg så det utenfra, men samtidig opplevde jeg det som når man gjenopplever et minne i hodet, jeg "husket" hvordan det føltes. Veldig rart. Jeg tror personlig det jeg så kunne sies å symbolisere et eller annet som da var nåtidig, og i dag er det litt sprøtt at jeg prioriterte pengebruk til akkurat det.
Gjest Fru Banderas Skrevet 28. januar 2014 #21 Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns det er kult jeg, og kunne sikkert brukt penger på det selv.
Frenzia Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 Jeg gjør det like godt selv, jeg. Eller, rettere sagt, gjorde. Har ikke prøvd på mange år nå, men har åpnet "portalen" og tror jeg vet hvordan jeg kommer "dit" igjen. Jeg trenger bare et avslappet sinn og litt sjelsro for å gjøre det, og det har jeg ikke hatt siden jeg ble tobarnsmor. Vi får se om jeg får det til igjen når ungene flytter ut, om det fortsatt er noe indre sjelsliv igjen å hente når den tid kommer... Sukk. Det er i alle fall spennende å høre om andres erfaringer med hypnose!
ms.Pond Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #23 Skrevet 29. januar 2014 Så spennende Frenzia! Har du noen gode tips å dele?
Frenzia Skrevet 4. februar 2014 #24 Skrevet 4. februar 2014 Så spennende Frenzia! Har du noen gode tips å dele? Enten så kan man litt om det, eller så kan man ikke det. Og om man kan litt om det, så vet man også hvor man finner informasjon om det. Jeg tror det vil være uansvarlig av meg å legge ut tips på denne siden, på dette forumet, mener jeg, da man absolutt ikke bør gjøre det alene uten hjelp. Jeg burde egentlig faktisk tenkt meg om før jeg skrev at jeg gjorde dette selv, da jeg kan sette gale ideer i hodene på feil folk. Sååå, jeg har tenkt litt, og kommet opp med følgende tips: "Ladys, don't try this at home!"
ms.Pond Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 4. februar 2014 Så spennende Frenzia! Har du noen gode tips å dele? Enten så kan man litt om det, eller så kan man ikke det. Og om man kan litt om det, så vet man også hvor man finner informasjon om det. Jeg tror det vil være uansvarlig av meg å legge ut tips på denne siden, på dette forumet, mener jeg, da man absolutt ikke bør gjøre det alene uten hjelp. Jeg burde egentlig faktisk tenkt meg om før jeg skrev at jeg gjorde dette selv, da jeg kan sette gale ideer i hodene på feil folk. Sååå, jeg har tenkt litt, og kommet opp med følgende tips: "Ladys, don't try this at home!" Sant nok. Det er sikkert ikke noe å fiddle med på egenhånd om man ikke vet noe om det. Regner med de som kan det vet hva de gjør, og resten bør kanskje forbli uvitende inntil de er klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå