Gå til innhold

Jeg avbestillte timen men allikevel fikk regning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg hadde time hos min psykolog førrige uke, men den dagen våknet jeg grytidlig av hoste og snørr, og hadde feber. Ringte med en gang til klinikken og sa ifra at jeg ikke kommer, ringte før kl. 09.00. Og i helgen fikk jeg regning. Hva i helvete?

Ved resepsjonen står det en stor lapp at timen skal avbestilles samme dagen før kl.09.00, ellers får mann regning.

Jeg ringte istad, og de sa at jeg må avbestille timen 24 timer før.

Jeg skjønner faen meg ikke noen ting. Hvorfor har de den lappen hengende? Hvorfor står det ikke 24 timer før?

Anonymous poster hash: 9dc7f...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis ned med regningen da vel? Henger det en stor lapp der fremdeles så har du ditt på det tørre. Sikker på at det ikke sto før kl 9 dagen før timen? På den måten har de hele den dagen på seg til å kunne gi den timen til noen andre :-)

Surt å betale for en time man ikke benytter er det uansett....

Skrevet

Det er vanlig at man må betale dersom man ikke avbestiller minst 24 timer før timen. Sikker på at det ikke stod innen kl 09.00 dagen FØR timen?

Anonymous poster hash: 31c28...2e1

Skrevet

Det er vanlig at man må betale dersom man ikke avbestiller minst 24 timer før timen. Sikker på at det ikke stod innen kl 09.00 dagen FØR timen? Anonymous poster hash: 31c28...2e1

110% sikker på det.

Anonymous poster hash: 9dc7f...83e

Skrevet

Da er det bare å masje ned dit å spørre dem samme spørsmålet. Er dessverre ikke så mye mer å gjøre, evt du kan ta det over tlf, men om lappen henger der, så er det lurest å dra dit personlig. Er ikke unormalt at man må betale for timer man avbestiller på dagen, men håper du har rett i dette tilfelle.

Anonymous poster hash: 98403...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...