Gå til innhold

Beyonce og Jay-Z

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg et glimt av Grammyshowet at ekteparet opptrådte sammen.

Han fullt påkledd i dress og hun nesten naken i noe badedrakt lignende med halve rumpa ute.

Hvorfor er det sånn? At dama kan synge er det vel ingen tvil om, men det er altså ikke nok. Det må vises hud (mye hud) for at hun skal være interessant nok til å se og høre på, mens ektemannen som ærlig talt ikke er noen blomst, kan gjøre stor suksess uten å vise stumpen til hele verden.

Jeg vet at det ikke er noe jeg kan gjøre for å endte det, men som jentemamma syns jeg det er trist at talent ikke er nok for å gjøre suksess, man må se smashing ut i tillegg og ikke ha imot å vise rumpe og pupper til alle som spør.

Anonymous poster hash: 3be6f...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det vel for alle kvinnfolk i showbiz,er det ikke? Se på desperate Madonna på 56 år,hva med Riannah som har seg med seg selv på scenen?Katy Perry, Britney Spears og hva heter de alle sammen,de kler jo av seg for å få mest mulig oppmerksomhet,og det får de jo!

Men ja,det er veldig trist synes jeg,at man må faktisk kle av seg som kvinne for å måtte synge.

Beoncey sa at hun ville vise fram seg selv ettersom hun har mistet 30 kg siden hun gikk gravid,at man kan være mamma OG sexy...jadda,vi kan jo alle det om vi har perosnlig trener,barnevakt,og mange millioner på bok... Forresten var det en idiotisk grunn å gi,hun har jo vært halvnaken siden hun begynte å synge som 16 åring...

Anonymous poster hash: f4bff...09d
Skrevet

Det er jo ikke slik for alle. Hun spiller jo på sex. Se på Adele. Hun er overhode ikke slik.

Anonymous poster hash: 88e0b...b18

Skrevet

Det er jo ikke slik for alle. Hun spiller jo på sex. Se på Adele. Hun er overhode ikke slik.

Anonymous poster hash: 88e0b...b18

Men de som satser på at stemmen er nok er dessverre i et veldig mindretall. Ofte har jeg tenkt at jo dårligere stemme jo mindre klær, men det stemmer heller ikke lenger. Det er jo ingen tvil om at mange av de er flinke sangere som burde lykkes selv uten å vise pupper og lår.

Anonymous poster hash: 3be6f...38a

Skrevet

Eller så føler de seg som sterke og sexy kvinner som vil utrykke seg og sin seksualitet gjennom klær. Noen kan finne det befriende. Betyr ikke at de er desperate. Man kan se det på den måten også.

Anonymous poster hash: c63d3...fd9
Skrevet

Enig med deg HI. Latterlig fokus.

Anonymous poster hash: 2fefc...25e

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Har ikke barn selv, men er tante og nanny til mange, derfor syns jeg det er synd at  samfunnet vårt har tatt den retningen at jenter skal "sees på" og gutter skal utføre sin kunstform. Bare et teit eksempel er gaming samfunnet, gutter sitter hårete, ustelt og ikke særlig vakker i måneskinn, men har 20000+ folk som ser på, jenter sitter med utringet top, i kostymer osv for å tiltrekke seg oppmerksomhet fra seere. Det er så synd at jenter skal tenke at dem er "nødt" til å vise hud og kropp for å bli sett og likt. 

Jeg velger å ikke høre på musikk til de artistene som gjør dette, da jeg blir uvel av å tenke på hvordan dem viser talentet sitt. Da velger jeg heller å lytte til dem som har såpass med selvtilitt at dem vet dem kan behold noe klær på.Trenger ikke gå amish stil, heller snakk om setting og bevegelser. Skjønner ikke helt tanken med badekaret og nesten naken, mens mannen synger i dress? :P 

Anonymous poster hash: f1618...04e
Skrevet

Miley Cyrus er et godt eksempel på dette... Og dessverre sånt selger uansett hvor grelt det blir.

Anonymous poster hash: 584e6...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...