Monajenten Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Vi leter etter hus, og jeg trives utrolig godt i området og vil egentlig ikke flytte bort, noe vi må om vi vil ha større pga syke priser her. Mine drømmehus er store, flotte, nyoppussede, lekker ned til den minste detalj. Ja, overfladisk rett og slett. Men så i dag, der dukket huset vårt opp, etter å ha fylt inn kriterier og valgt pris lav til høy, så var det det første huset. Det er dritstygt, og vet dere? Jeg bare elsket det. Det ligger i tillegg område jeg aldri hadde trodd jeg ville bosette meg (selv om det er kjempefint) men jeg har rett og slett forelsket meg. Har en sånn rar følelse i kroppen nå, nesten helt desperat. Så stygt, og så perfekt for vår familie. Krever selvsagt oppussing men det ordner seg for det var såpass rimelig. Herregud jeg kjenner meg som en forelsket fjortis. I morgen blir det noen telefoner ja. Takk for at du leste, jeg måtte bare dele det med noen
Monajenten Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2014 Ikke får jeg sove heller, vil bare kjøpe hus NÅ, hehe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Og hva er poenget med innlegget? Du liker et stygt hus. Fint for deg. Anonymous poster hash: 1d7ff...b5c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Lykken kan komme i så forskjellige innpakninger Håper dere får huset Anonymous poster hash: 2eae7...2f1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Og hva er poenget med innlegget? Du liker et stygt hus. Fint for deg. Anonymous poster hash: 1d7ff...b5c Du skulle ikke prøvd å få sovet litt? Hjelper ofte det altså. Anonymous poster hash: b7142...b9c
Himmel og hav Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Av og til er det huset som velger deg! Vi havnet til og med i feil kommune i forhold til der vi leita da vi kjøpte hus. Veldig rart. Jeg kjørte på impuls opp i et boligfelt jeg ikke hadde vært før, og kom forbi et rødt, "gammeldags" hus, og tenkte bare plutselig at "der er huset mitt!". Noen uker seinere kom ikke det huset, men et som var nesten likt og lå 150 meter bortenfor på salg. Vi dro på visning og det var det. Det har føltes som hjemme fra første øyeblikk, i motsetning til de andre stedene jeg har bodd, der jeg har måttet bo meg til i et halvt års tid. Lykke til med husjakt! Det er nok det huset dere skal ha!
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Å så bra!!! Den rare følelsen er nok den berømte magefølelsen og den skal du lytte til!!! Jeg hadde forresten den samme følelsen i forrige uke. Da befant jeg meg forran dataen kl 04.00 om morgen for å sjekke ut alt av lånekasse og rettigheter under utdannelse. Jeg følger min magefølelse og blir student fra høsten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå