Gå til innhold

NOEN SOM HAR EN FØLELSE AV KJØNN?


EnNySpire:)

Anbefalte innlegg

Det er veldig tidlig for oss, men noen har kanskje gjort seg noen tanker om hvilket kjønn som skjuler seg i magen?

 

Jeg har to gutter fra før og er 99% sikker på at det er en gutt til :)

Mannen min sier jente denne gangen, så veldig spennende å se!

Like kjekt uansett syns jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sterk magefølelse på jente denne gangen. Sist var magefølelsen og sterk fra tidlig i svangerskapet, men da følte jeg at det var en gutt og gutt ble det! :D Mannen har hatt samme magefølelse som meg i begge svangerskapene, blir spennende å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda...

Har bare opplevd 1.gang at jeg var overbevist om hva det var. Og det slo meg tidlig.

Og den ene gangen som var mitt 3.svangerskap hadde jeg rett. De to første hadde jeg null feeling for hva det kunne være. Og jeg merker ikke noe enda til noe feeling og er i uke 10 så jeg lurer på om det kommer senere eller ikke i det hele tatt hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første hadde jeg sterk følelse på gutt og gutt ble det 😊 denne gangen har jeg sterk følelse for jente.. Så nå får jeg bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en del tvillinger i vår familie, og da av samme kjønn.. Fikk det plutselig for meg i dag tidlig at det er to der inne! Wææ, det hadde vært no det.. Trebarnsmor og aleneforsørger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en jente, men er ikke like sikker som sist. Sist var jeg 100% sikker på at det var en gutt og ga han navn allerede når jeg var 6 uker på vei :P (og heldigvis var det gutt). Denne gangen er jeg kanskje 70-80% sikker, men det er jo fortsatt nok til at jeg kommer til å bli rimelig overrasket hvis jeg får beskjed om at det er en gutt likevel :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...