Anne-B. Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Severin Cafe Caprice: http://www.severin.com/The-perfect-coffee/Filter-coffee-maker-with-glass-jug/Coffee-Maker-Cafe-Caprice-KA-5700 Ikke så dyr som Mocca Master, og den begynner å trakte når vannet når en viss temperatur. For dere som har lurt på hva jeg kom til å gå for. Det vet jeg dere har! Ligget våkne og tenkt på det om natta, jada.. Men nå vet dere altså hva kaffen dere hadde fått servert på Krangleklubb. hadde blitt traktet med.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hadde du bodd i nærheten skulle jg jaggu kommet for å smake.
Anne-B. Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2014 Skulle jaggu invitert deg og, LillaGorilla!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Oh, håper den står til de store krav og forventninger du har. Er jo tross alt kaffe vi snakker om, ikke å undervurdere hva en fantastisk god kopp kaffe kan fikse
Anne-B. Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har fått dette stalltipset fra en pålitelig kilde, han er rett og slett kaffenerd og den jeg henvender meg til med alt som angår kaffe. Jeg tror det blir veldig bra!
bIomstre Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Menmen... Jeg får jo ikke sovet før jeg vet om kaffen ble god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå