Gå til innhold

Gretten mann!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sammen med en mann som er 10 år eldre enn meg, jeg er nærmere 30 og han 40. Og vi har et barn sammen.

Forholdet vår holder på å visne, jeg synes det har blitt så inmari kjedelig å bo med ham. Han er rett og slett sur for alt, han blir fort irritert og klager på veldig mye. Han er ikke av den deppresive typen, men bare utrolig gretten,grådig og bitter.

Han jobber veeldig mye, og bruker tiden sin utenfor jobb på å jobbe! Eller se på fotball.

Sexlivet vårt er bånn, det tar ca 1-2 minutter for ham å bli ferdig, jeg rekker ikke å nyte sexen engang. Sånn har det alltid vært. Nå etter 3 år, lurer jeg fælt på hva jeg gjør med en mann som ham?:(

Er det sånn med eldre menn at de begynner å bli grettne osv jo eldre de blir?

Anonymous poster hash: 37a8e...18c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snart 40 år gamle mann er i hvertfall ikke slik. Vi har faktisk aldri hatt det bedre før, tvers gjennom lykkelig :)

Du må jo ta deg en prat med mannen din, for du skal selvsagt ikke akseptere dette. Det er nok ingen quick fix så kanskje parterapi må til?

Skrevet

Takk for svar HotLips:) Jeg har prøvd å ta det opp med ham flere ganger, han lover han skal slappe av litt mer. Men nei, det er tydelig sånn han er, det burde jeg kanskje ha lagt merke til i begynnelsen men jeg var bare så forelsket da. Nå er desverre en del følelser borte og jeg prøver å få de fram igjen. Men det er så vanskelig å leve med en "kjedelig" mann.

Skrevet

Min mann er 42 ,jeg er 33.

Han er verdens fineste, snilleste mann:)

Han er blid, tålmodig og etter mange år som eneste hanen i flokken,

Har han plukket opp en ting eller to. ;)

Skrevet

er ikke midtlivskrisa da?

Anonymous poster hash: 4d09e...fdb
Skrevet

Er gift med en som nærmer seg 50, han er 9 år eldre enn meg.. Ikke merket noe til det du skriver om.

Men kanskje din mann har 40 års krise? Mange menn som får det.

Skrevet

Nei,da har han ihvertfall hatt det de siste 3 årene også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...