Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Skal reise bort alene med baby. Trenger vogn inne pp flyplassen samt ca 6 turer på ca 30 min. (Skal gå mellom hotellet og min tante og tilbake til hotellet de tre dagene vi er der). Babyen er nesten fire mnd og det er vinter, ca 5 minus uten snø. Kan jeg reise med reisetrille med voksipose i? Det er nesten, men ikke helt liggestilling i trillen. Eller må jeg dra med meg den store bagvognen og risikere at den ødelegges på flyet? Anonymous poster hash: a35d1...02f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 kjøp prampack og ta med vognen. Da er du ikke lenket til hotell eller tante og kan i større grad trille tur. Har gjort det selv, og det var gull! Ellers ville jeg også hatt med en bæresele God tur! Anonymous poster hash: cafa8...ea3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Mulighet for å leie bil? 30 min *6 er jo litt i minusgrader, og muligens vind og snøvær. Ellers ville jeg hatt med vogna altså. Er elendig å trille en trille på dårlig underlag. Ville hatt bæresele på flyplassen. Anonymous poster hash: f276f...016
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Vi går turer på minst 1-2 timer hver dag uansett vær og temperatur hjemme, men da riktignok med bagvogn.. Har ikke råd til å leie bil dessverre... Bæresele liker ikke babyen til min store fortvilelse... Hi Anonymous poster hash: a35d1...02f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 På Gardermoen vet jeg at du kan leie "boks" til å ha vogna i, så hvis du skal reise derfra, så hadde jeg sjekket opp det. Jeg googlet meg frem til det for noen år siden, men endte opp med å ikke leie (vi skulle ha med en reisetrille til syden og tok sjansen uten, visste fra en annen gang at vi ville få det dekt av forsikringsselskapet om den ble ødelagt). Anonymous poster hash: 1da19...518
Regina Phalange Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Ta med bagvogn! Litt pes men verdt det! En 4 mnd gammel baby ligger ikke godt i en reisetrille og triller er ikke optimalt på snøføre. Om du er redd for vogna kan du leie prampack på flyplassen :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Du kan fint ta med reisetrille i stedet for bagvognen! Men det er vel mulighet for at det kan bli snø der selv om det ikke er det nå.. Da kan det bli litt vanskelig å trille med mindre det er midt i en by. Ville passet på å ha med regntrekk i hvert fall Skal på vinterferie til vestlandet i februar. Da er baby 5 mnd. Vurderer sterkt å bare ta med trillen og bæresele. Anonymous poster hash: 5b097...bfd
MammantilNurket Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 På Gardermoen vet jeg at du kan leie "boks" til å ha vogna i, så hvis du skal reise derfra, så hadde jeg sjekket opp det. Jeg googlet meg frem til det for noen år siden, men endte opp med å ikke leie (vi skulle ha med en reisetrille til syden og tok sjansen uten, visste fra en annen gang at vi ville få det dekt av forsikringsselskapet om den ble ødelagt). Anonymous poster hash: 1da19...518 Vi leide en slik. Koster ca.150.- for en uke Den fungerte kjempefint og vognen klarte turen utmerket! Beregn god tid til innsjekking og bruk bæresele. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå