Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Mannen foreslår åpent forhold siden vi har svært lite sex. På det meste 1-2 ganger i uka, men jevnt over kanskje 2 ganger pr mnd. Jeg er dødsliten, har tvillinger som nettopp har fylt året. Liker sex når vi først har det, men er ofte så sliten at jeg ikke har lyst å sette i gang. Jeg vil ikke ha åpent forhold! Da kan jeg aldri mer ha sex med han. Han mener at jeg har satt han i et sex-fengsel, siden jeg ikke at sex oftere med han og nekter et åpent forhold. I samme diskusjon fikk han fortalt meg at jeg er veldig kjedelig i sengen, aldri vil prøve noe nytt. Og slik har jeg vært fra dag 1 i følge han. Jo takk, det hjalp å bli fortalt det.... Mener dere mannen kan kreve åpent forhold? Anonymous poster hash: ab9b3...992
Berta_78 Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Jeg mener han ikke bør ha noe forhold i det hele tatt. Det finnes ett ord for ham: drittsekk. Kom deg bort.
Siamese Hellhound Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Synes ikke det høres veldig sjelden ut. Hvis han har kjedet seg og vært i sexfengsel (hva er det for et teit uttrykk??), så burde han vel latt være å få barn med deg. For en kjip dust!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Hadde jeg aldri i verden funnet meg i. Anonymous poster hash: 22ec3...798
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Synes ikke det høres veldig sjelden ut. Hvis han har kjedet seg og vært i sexfengsel (hva er det for et teit uttrykk??), så burde han vel latt være å få barn med deg. For en kjip dust! Sex-fengselet (!) oppstod først etter vi fikk barn i følge han. Før det hadde vi sex ca daglig. Men visste ikke at han syntes jeg var kjedelig da også :/ Hi Anonymous poster hash: ab9b3...992
Gjest Trine B Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Nei jeg synest ikke du skal gå i et forhold med han. Men du bestemmer jo det selv.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Mannen min får gjerne pule på andre. Men da får han ikke være gift med meg.
Tante Gustava Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Denne mannen trenger ikke å være i noe forhold med deg, verken åpent eller annet. Jeg syns man ofte er rask med å hive ut av seg denne frasen her på dib, men han der hadde jeg faktisk kastet på huet og ræva ut.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Du får reise på en husmorferie en lang weekend. Overlate alt ansvar til far. Så krever du sex med engang du popper inn døra søndags kvelden Anonymous poster hash: c5d71...89c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Han hadde aldri sagt nei til sex uansett. Det kan jeg garantere. Hi Du får reise på en husmorferie en lang weekend. Overlate alt ansvar til far. Så krever du sex med engang du popper inn døra søndags kvelden Anonymous poster hash: c5d71...89c Anonymous poster hash: ab9b3...992
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Da hadde mannen min fått et vidåpent forhold der jeg ALDRI mer hadde vært naken sammen med han. Mannen din er en egoistisk selvsentrert idiot og det beste for menneseheten var å kastrere han. Og si slik til en kvinne? Virkelig. Helt sjokkert. Anonymous poster hash: e3fb8...60e
3 i april Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Nei han kan IKKE tvinge deg til det. Om han finner seg noen andre å ha sex med for det om er han faktisk utro å da hadde jeg sterkt vudert å kastet han ut. Du sier at du er sliten da lurer jeg på om han hjelper deg ? Eller kommer han fra jobb å slenger seg på sofan for å vente på at du lager middag, rydder, støvsuger og vasker ? Har han all den fritid han ønsker ? Tilbringer han mye tid med feks trening, kompiser, hobbyer osv mens du må være hjemme med barna og ikke har muligheten til å finne på noe med venninner eller ha hobbyer ? I så fall så bør du legge all byrden over på han. Nå han kommer hjem fra jobb så slenger du deg på sofan, du går ut med venninner og pleier hobbyer oss... Så kan du jo forlange sex daglig fra han å se om han orker... Tipper han også satser på at du verken orker eller har lyst til å ha sex med andre enn han, å tipper det er derfor at han foreslår noe sånt.
*Miss Marple* Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Sjarmerende kar! Hva gjør han for å avlaste sånn at du kan få overskudd til å tenke på sex igjen? Fortell han først at menn som sutrer er det mest usexy som finnest. Fortell han så hva du trenger for å finne frem til lyst og følelser igjen. Åpne forhold fungere sjelden bra, tror jeg, og hvertfall ikke om utgangspunktet er at hans formål er å 'få seg noe' siden det er så synd på han.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Nei han kan IKKE tvinge deg til det. Om han finner seg noen andre å ha sex med for det om er han faktisk utro å da hadde jeg sterkt vudert å kastet han ut. Du sier at du er sliten da lurer jeg på om han hjelper deg ? Eller kommer han fra jobb å slenger seg på sofan for å vente på at du lager middag, rydder, støvsuger og vasker ? Har han all den fritid han ønsker ? Tilbringer han mye tid med feks trening, kompiser, hobbyer osv mens du må være hjemme med barna og ikke har muligheten til å finne på noe med venninner eller ha hobbyer ? I så fall så bør du legge all byrden over på han. Nå han kommer hjem fra jobb så slenger du deg på sofan, du går ut med venninner og pleier hobbyer oss... Så kan du jo forlange sex daglig fra han å se om han orker... Tipper han også satser på at du verken orker eller har lyst til å ha sex med andre enn han, å tipper det er derfor at han foreslår noe sånt. [/quote Han lager middag som regel og steller/legger en av ungene. Jeg har min fritid, så det står ikke på det heller. Jeg er bare utslitt og har ikke kommet meg ovenpå enda. Hadde han ligget med omgangssyken hadde han neppe takket nei til sex engang. Derfor blir han så sint på meg, han føler at vi er på to forskjellige stadier når det gjelder sexen Hi Anonymous poster hash: ab9b3...992
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Han er en drittsekk! Ingen rett til å kreve åpent forhold utifra de grunnene der, og dere har tvillinger på ett år , hvor gamle er dere forresten han høres umoden ut. Om han pusher på mer om dette ... Tenk gjennom den av dine mannlige bekjente han misliker mest og som er kjekkest og fortell han du kan tenke deg han og dra på byen med hot outfit noen dager etter dette er sagt ( mens han er hjemme og barnebakt selvfølgelig) om dette ikke stopper ideen hans aner jeg ikke og jeg tror da faktisk han ikke er redd for å miste deg og da er veien kort til utroskap fra hans side. Anonymous poster hash: c7749...4d4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 hadde mannen min sagt slik til meg, ville jeg ikke vært sammen med han mer. jeg kunne aldri vært i et åpent forhold, men det kan sikkert funke for noen om begge ønsker det. MEN å si at du settrr han i sexfengsel fordi du ikke vil det - for en idiot. De fleste opplever at det er litt mindre energi til sex 1-2 år etter man får småttiser, utrolig umodent av han å laste det på deg. Det tar.seg somregel opp igjen (snakker av erfaring og ut ifra hva venner forteller). å snakke med partner om ønsker i senga, og at man kanskje trenger en liten piff er en ting. Men å si at du er kjedelig, får å få viljen sin med åpent forhold er skikkelig drittsekkoppførsel. jeg er ikke den som råder folk til å gjøre det slutt fort med noen, men han der ville jeg ikke samlet på.. sorry Anonymous poster hash: 86d4e...eab
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Det hadde jeg blankt nektet. Vil han være i et forhold med meg. får han forholde seg til kun sex med meg. Anonymous poster hash: 27335...c3f
3 i april Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Han er en drittsekk! Ingen rett til å kreve åpent forhold utifra de grunnene der, og dere har tvillinger på ett år , hvor gamle er dere forresten han høres umoden ut. Om han pusher på mer om dette ... Tenk gjennom den av dine mannlige bekjente han misliker mest og som er kjekkest og fortell han du kan tenke deg han og dra på byen med hot outfit noen dager etter dette er sagt ( mens han er hjemme og barnebakt selvfølgelig) om dette ikke stopper ideen hans aner jeg ikke og jeg tror da faktisk han ikke er redd for å miste deg og da er veien kort til utroskap fra hans side. Anonymous poster hash: c7749...4d4 Støtter denne... Gjør det klart at du syns at dette er en kjempeide å så spør du om han ikke kan sitte barnevakt nå på lørdag for du har nemlig en "date".
MrsMilla Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Haha, si at han får åpent forhold om han tar all jobb med barna, altså morgenstell, kjøring til barnehage, middagslaging, vasking, leking, legging og selvsagt er der når de sover, noen må jo det også. Så gjør du som de andre sier her, ta på noe pent og ta deg et par turer ut på byen, sov lenge, dra på trening, kafe med venner, etc. Lek gjerne med barna og vær der for de, men la han måtte være heime og ta ansvar selv om du er der. Så ser vi om pipa får en annen lyd....
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Mannen foreslår åpent forhold siden vi har svært lite sex. På det meste 1-2 ganger i uka, men jevnt over kanskje 2 ganger pr mnd. Jeg er dødsliten, har tvillinger som nettopp har fylt året. Liker sex når vi først har det, men er ofte så sliten at jeg ikke har lyst å sette i gang. Jeg vil ikke ha åpent forhold! Da kan jeg aldri mer ha sex med han. Han mener at jeg har satt han i et sex-fengsel, siden jeg ikke at sex oftere med han og nekter et åpent forhold. I samme diskusjon fikk han fortalt meg at jeg er veldig kjedelig i sengen, aldri vil prøve noe nytt. Og slik har jeg vært fra dag 1 i følge han. Jo takk, det hjalp å bli fortalt det.... Mener dere mannen kan kreve åpent forhold? Anonymous poster hash: ab9b3...992 Dump dritten. Han ønsker å være utro og søker "påslag" for å rettferdiggjøre det. Rett etter at du fødte tvillingene hans. Lavere kan man liksom ikke synke,
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #21 Skrevet 26. januar 2014 Er du sikker på at han virkelig mener det han sier? Hvordan oppfører du deg ellers? Alle saker har to sider. Flørter du feks. Med andre? Kanskje han føler at du ser alle andre enn han. Det var hvertfall sånn vi hadde det i en periode. Gir han deg frihet? Får du dra på byen? Venninne kvelder osv ? Får han lov til å dra ut med gutta? Det er ikke alltid at problemet er roten til problemet. Lykke til Anonymous poster hash: aa3fe...ffe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #22 Skrevet 26. januar 2014 Åpent forhold fungerer bare om begge parter ønsker det. Jeg har vært i ett åpent forhold og det passet meg ypperlig. Det var ikke grunnen til at vi ikke er sammen lengre. Min mann vet hva jeg tenker om saken, og han er ikke helt på samme bølgelengde der. Jeg har ikke behov for sex med andre lengre, mulig en gang i fremtiden at det frister igjen. Hvet vet. Men om min mann ønsker det så får han lov av meg. Visse kriterier som skal til for at han får lov. (Jeg skal få vitedet før det skjer, og jeg skal få kunne si nei om jeg ikke føler meg komfortabel med det. Og sier jeg nei, så er det nei uten sure miner eller prøve å overtale meg. Disse regelene hadde jeg da jeg var i ett åpent og de fungerte helt utmerket. ) Åpent forhold passer nok ikke for mange, det er anderledes når det settes ut i live. Mange kan bli sjalu, og ofte er det den som ikke tror en blir sjalu som blir sjalu. Hadde du sagt til den din mann at du hadde funnet en mann du ville ha sex med, tror jeg nok tonen hans hadde blitt helt anderledes. Anonymous poster hash: d53db...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå