Gå til innhold

emmaljunga city cross vs edge. høydeforskjell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi så på city cross i butikken, men har kjøpt edge brukt istedet. Den var veldig fin, men har et annet (Skru) håndtak som virker høyere. er city crossen lavere?? Jeg er bare 163, så vet ikke om det blir slitsomt med såpass høy vogn. Noen andre med min høyde som har edge? Bagen var mye større og bedre enn city crossen synes jeg. tilbakmeldinger mottas med takk : )) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like høy som deg, hadde bestemt meg for edge men ente opp med å velge city cross. Edge ble bare alt for stor vogn å dytte på for en som er så liten som meg..

Anonymous poster hash: fa2d2...9f6
Skrevet

så for meg at det gikk ann å ta ned håndtaket, men det er jo bare til å justere oppover..såååå høy er jeg ikke     ; ))

Skrevet

Er 160 og har Edge med classic understell, det er null stress :)

Skrevet

vet ikke hva vi har jeg..men er blankt understell med helsvarte gummihjul. så det er ikke no stress? hmmm..vanskelig dette med vogn valg: ) 

Skrevet

På classic kan man "vippe" håndtaket opp og ned, mens på sport er det teloskophåndtak. Dette har jeg ikke prøvd. Men grunnen til at vi valgte Edge over city cross var at vi ville ha stålkurv istedet for en i stoff på understellet.

Skrevet

da har vi sport vi da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...