Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har vokst opp i "ghetto", i den forstand av blokkområder på grorud på tidlig 80-tallet. Vi vokste opp med å bli påvirket av amerikansk hip-hop kultur. Den dag i dag, enda jeg er godt voksen så skjer det noe inne i meg når gode gamle klassikere dukker opp på radio og tv, jeg liker til og med nytt materiale av sjangeren den dag i dag. Føler meg teit som digger samme musikk som 14 åringer gjør.. hva tenker dere om en mor som synger etter rappesanger i bilen på full guffe? Haha, jeg må le av meg selv. Anonymous poster hash: 3e2db...9d3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=eUqLGRMrFAg Anonymous poster hash: 3e2db...9d3
klg,2 boys now:) Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Hehe sånn er jeg og gubben også.fordet om vi begge voks opp i store eneboliger i villa områder.tuller med at vi kommer til og sitte på gamlehjemmet med volum på Max 👍😂
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har vokst opp i "ghetto", i den forstand av blokkområder på grorud på tidlig 80-tallet. Vi vokste opp med å bli påvirket av amerikansk hip-hop kultur. Den dag i dag, enda jeg er godt voksen så skjer det noe inne i meg når gode gamle klassikere dukker opp på radio og tv, jeg liker til og med nytt materiale av sjangeren den dag i dag. Føler meg teit som digger samme musikk som 14 åringer gjør.. hva tenker dere om en mor som synger etter rappesanger i bilen på full guffe? Haha, jeg må le av meg selv. Anonymous poster hash: 3e2db...9d3 Jeg gjør det samme, men jeg er fra ett veldig lite sted i Lofoten Anonymous poster hash: 2f55f...c55
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Tror de fleste gjør det, uansett hvordan musikksmak de har.. Jeg drømmer om skikkelig lydanlegg i bilen.. Haha, sånn som lager dunkdunk.. Selvsagt så gidder jeg ikke å strekke kabler og det er lite kult i en stasjonsvogn, så lar det være med drømmen.. Hahah.. Anonymous poster hash: a8461...edd
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg hører ofte på bånn gass musikk selv. Synger sjelden. Hører ikke etter hva andre folk hører på og hadde ikke tenkt noe. Kanskje smilt. Tommelen opp for folk som tenker på andre ting enn hva de som ser de tenker..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Jeg ble såpass insp. av meg selv nå at jeg sitter med øreplugger med litt old school hip hop nå. Koselig, minnene kommer strømmer på Rart å tenke at slik som mine holdt på med gammel rock i bilen, skal jeg selv gjøre med gamle hip hop plater. Er litt annerledes å syne gangster-slæng da Anonymous poster hash: 3e2db...9d3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 her går det mest i musikal musikk som sitter igjen fra 12 år med sang timer men høy lyd & synger høyt gjør jeg jo uansett XD ønsker meg egen bil så jeg kan bestemme selv hva som blir hørt på men gubben er ikke helt for den enda er fra småbruk like ved jessheim Anonymous poster hash: c6c03...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå