Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg kan ikke være med mer. Jeg er altfor nervøs! Jeg er ikke noe flink på ski og er livredd for bakker. Treåringen har stått litt med pappaen og er da ikke redd for bakkene og syns det er moro, selv om hun faller. Han holder henne mens de kjører og jeg har hjertet i halsen. Hun ser at jeg blir redd og blir redd selv. Jeg vil jo gjerne være med, men føler at det ødelegger alt Anonymous poster hash: 48f4d...1da
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Da burde du holde deg unna Sånne ting kan gjøre at barnet selv blir engstelig, og det ødelegger masse. Anonymous poster hash: 6a6ee...1fb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Hold deg unna, hvis du blir så redd har du ingenting der å gjøre:) Du kan se på fra lang avstand eller noe. Ikke at jeg heeelt forstår hva du er redd for da? Anonymous poster hash: c725e...e17
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Da må du holde deg unna før du gjør ubotelig skade! Jeg beklager, men det er få ting som irriterer meg mer enn hysteriske mødre (for det er som regel mødre) som overfører sin redsel og sine forbier til barna. Du svikter som en trygg omsorgsperson og jeg får rett og slett lyst til å be deg om å ta deg sammen og oppføre deg som et fornuftig menneske. Anonymous poster hash: 9e9b5...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå