Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hjertet mitt banker urytmisk og hardt. Jeg kjenner det best på kveldene. Det kan godt hende det er slik på dagtid også, men når jeg legger meg på sofaen kjenner jeg det veldig godt. Banker hardt i brystet mitt, også er det som om det hopper over et slag for å slå det neste slaget ekstra hardt. Får også vondt i hodet. Lit som "bank-bank-bank- -BANK-bank-bank. Anonymous poster hash: 0e9b1...f0e
Fero Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Du kan enkelt få dette sjekket med en EKG hos fastlegen, og etter at denne blir vurdert kan du bli innkalt til time på sykehus slik at du får satt på en som skal måle deg i 24 timer. Jeg er plaget med det samme, og merker det også best på kveldingen. Da er det selvfølgelig litt vanskelig å få gode målinger hos legen, men det kan jo sjekkes opp uansett. Mest sannsynlig er dette helt normalt. Jeg fikk beskjed om at det var innenfor normalområdet, så det var i hvertfall ingen grunn til bekymring. Det kan dog være ganske plagsomt hvis det gjentar seg ofte og kraftig, så ville sjekket det opp i alle tilfeller
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Sliter med dette samme selv. Kan være helt uskyldig, men min hjertebank holdt på å drepe meg under svangerskap og fødsel. Ta deg en tur til legen, du! Anonymous poster hash: cd960...ddb
Gjest Trine B Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg og har hatt det mange ganger. Jeg tror det kan være vanlig hjertebank. men enig i at det kan være veldig ubehageligt. Jeg vil anbefale deg en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå