@nonym Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Babyen min er 8 dager bare. Jeg ammer han og vet at jeg har nok melk! Men han har så mye vondt i magen virker det som! når jeg legger han til for å spise så tar han godt tak, og spiser en stund, men så begynner han å gråte! Han gråter og gråter og virker til å ha så vondt i magen sin, for han roer seg om jeg legger han på stellebordet på magen.. Hva kan jeg gjøre? Jeg passer på hva jeg spiser, men uansett så begynner han alltid å gråte ved puppen, så om jeg skulle spist noe ville han ikke reagert sånn på sekundet? Noen tips???
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har mye melk, har du garantert for mye formelk og for lite ettermelk. Les om det på ammehjelpens sider. Anonymous poster hash: 6f92c...b97
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Minifoam. Gjorde underverker på våres barn Anonymous poster hash: f6056...8cc
@nonym Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har mye melk, har du garantert for mye formelk og for lite ettermelk. Les om det på ammehjelpens sider. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 men han har jo lagt på seg bra, så han får jo nok mat da?
@nonym Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2014 Minifoam. Gjorde underverker på våres barn Anonymous poster hash: f6056...8cc kan de få det så små?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har mye melk, har du garantert for mye formelk og for lite ettermelk. Les om det på ammehjelpens sider. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 men han har jo lagt på seg bra, så han får jo nok mat da? Ja, men formelken inneholder mye karbohydrater og lite fett, og fungerer som tørstedrikk. Den fordøyes raskt og gir luftsmerter. Ettermelken er den fete melken som skaper metthetsfølelse og varer. Anonymous poster hash: 6f92c...b97
@nonym Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har mye melk, har du garantert for mye formelk og for lite ettermelk. Les om det på ammehjelpens sider. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 men han har jo lagt på seg bra, så han får jo nok mat da?Ja, men formelken inneholder mye karbohydrater og lite fett, og fungerer som tørstedrikk. Den fordøyes raskt og gir luftsmerter. Ettermelken er den fete melken som skaper metthetsfølelse og varer. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 kan dette regulere seg selv?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har mye melk, har du garantert for mye formelk og for lite ettermelk. Les om det på ammehjelpens sider. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 men han har jo lagt på seg bra, så han får jo nok mat da?Ja, men formelken inneholder mye karbohydrater og lite fett, og fungerer som tørstedrikk. Den fordøyes raskt og gir luftsmerter. Ettermelken er den fete melken som skaper metthetsfølelse og varer. Anonymous poster hash: 6f92c...b97 kan dette regulere seg selv? Med tanke på at babyen din er helt nyfødt, ville jeg ikke gjort noe for å regulere det enda. Det er noen som må intervallamme etter hvert. Du finner all informasjon om dette hos ammehjelpen.no Anonymous poster hash: 6f92c...b97
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Prøvd å få han til å rape når han begynner å kave? Anonymous poster hash: 8d402...7a9
@nonym Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2014 Prøvd å få han til å rape når han begynner å kave? Anonymous poster hash: 8d402...7a9 Ja jeg prøver det, men han blir helt hysterisk til tider! Han sparker fra med beina, og vræler stakkar! Får så veldig vondt av han! kan han ha kolikk da?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Drikk ammete:) Det lindrer luftsmerter hos barnet og er bra for produksjonen. Kan hende du har for mye av formelken som hun ovenfor sier. For tidlig å si om det er kolikk egentlig. Søk råd hos ammehjelpen! Får kjapt svar og gode råd. Anonymous poster hash: b4be2...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå