Gå til innhold

Single prøvere?


ViolaF

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er også single og forsøker å bli gravid. Har vært i Køben 3 ganger. Jeg nærmer meg 40 år. Noen med erfaringer med prøving i denne alderen? Jeg sliter litt med å lykkes i forhold til å reise nedover etter positiv EL-test.. Jeg bor i Oslo så gardermoen er jo relativt nære, men syns likevel det er vanskelig. Tar i mot tips med stor takk!

 

Jeg så en annen tråd her om "private sæddonorer".. Syns det hørtes skummelt ut med tanke på sykdommer (familiære og overførbare), men det måtte jo være betraktlig billigere... Noen som har vurdert/prøvd dette? Altså donorer som man ikke kjenner..

I den tråden ble det nevnt at man hadde forsøkt f.eks. 3 pp, noen som vet hva "pp" betyr?

 

Hei!

Jeg er 43, og min bakgrunn kan du lese om litt høyere opp i denne tråden! Jeg er Duangdaw.

 

PP betyr prøveperiode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei :)

Jeg er 38 år og har tenkt på dette i noen år nå. Hatt par kjærester i mellomtiden som har jo forsinket prosessen ;) Men nå føler jeg at jeg ikke kan vente så mye lenger. Men innrømmer at det er et stort skritt å ta.

 

Vurderer første forsøk i november, på Sellmerklinikken i København. Noen som har erfaring derfra?

 

Er interessert i lukket/hemmelig fb-gruppe hvis den finnes der ute ;)

Hei :) Jeg hadde 3 forsøk på sellmer i fjor, har kun positive ting å si om de! Fantastiske folk, varm stemning og aldeles ingen rullebånd-følelse. Føles mer ut som du er på spa! Nå fikk vi desverre ikke noe positiv test derfra, men har startet behandling på riksen med hormoner. Dra til sellmer, du kommer ikke til å angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg skal snart til sellmer. Er så utrolig spent, og samtidig livredd for å feile når jeg skal teste etter el, og gå glipp av hele greia. Alt er betalt og klart, så mangler bare en positiv el test og flybiletten! Flere som skal insemineres snart ?



Anonymous poster hash: b12c0...479
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er litt spent på timing.  

Du kan jo ta evt ta UL hos gyn her hjemme før du reiser, så ser du tidspunkt for EL.

Lykke til!



Anonymous poster hash: 8082b...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem igjen. Ble inseminert på Sellmer klinikk i går. Der var det ordentlig koselig! Er superspent på om det klaffet. Hun var helt sikkert på at timingen var bra da hun scannet meg først, alt så klart ut. Krysser fingrene nå. Flere som har blitt inseminert nylig? :)



Anonymous poster hash: b12c0...479
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Melder meg inn her. Valget har falt på Ciconia i Aarhus, er det andre her som har vært på den klinikken?

 

Har omsider bestemt meg for hvilken donor jeg skal gå for, herlighet det er ikke lett! Hvilke kriterier har dere satt høyest ang donorvalget?

 

Klinikken informerer om at IUI-ready motility 10 holder, og at noe høyere ikke vil ha noe betydning på resultatet. Har noen erfaring å dele her?

..eller er all forumaktiviteten på den Facebookgruppen? ..hehe :D

Endret av Lillemi82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...