Gå til innhold

Ønsker å klippe meg ganske kort, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå blitt singel og ønsker å flørte / date menn igjen. Etter flere år i et voldelig forhold føler jeg nå at jeg trenger et 'hamskifte' hvor jeg prøver og gjør ting jeg ikke fikk 'lov' til før.. Men så har jeg hørt at menn helst liker jenter med langt hår.. Jeg er 35 år. Ønsker ikke en kjerringfrisyre, men noe kort og fresht som gjør at ansiktet også tåler å bli sminket litt?!

Litt av et luksusproblem, men likevel.. Noen med kort hår her som likevel har draget? :P

Anonymous poster hash: cceed...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google Pixie cut :)

Anonymous poster hash: 2c588...14c

Skrevet

Google Pixie cut :)

Anonymous poster hash: 2c588...14c

Je, det har jeg gjort. Tenker en variant med litt mer lengde på toppen/tung lugg.. Har ganske langt tjukt hår nå.. Syns jo det er fint pga er igrunn ik redd for å prøve noe nytt. Det vokser jo uansett ut igjen:p

hi

Anonymous poster hash: cceed...566

Skrevet

Når du googler pixie cut kommer det opp en rekke bilder av kvinner som ser fantastiske med sin pixie cut. Felles for alle disse er at de er meget feminine, vakre og "petite". "Vanlige" kvinner synes jeg blir litt gutteaktige med kort hår. Jeg hadde kort hår en lang periode og gikk rundt og sa til meg selv at jeg var mye finere med kort hår og at mange menn likte ei tøff jente med en kort, kul men feminin frisyre. Nå som jeg har langt hår innser jeg at jeg ser langt mer feminin ut og jeg har inntrykk av at de fleste menn foretrekker litt lengde.

Men det viktigste er jo hva du trives med. Gutta foretrekker en selvsikker, korthåret kvinne framfor en langhåret med mindre selvtillitt. Hvis du er usikker og har langt hår nå, kan du jo ta det gradvis. For eksempel starte med en kort bob.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...