Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er så glad i babyen min, at jeg helst ikke vil ha henne på overnatting hos andre. Hadde besøk av svigerfars kone, og hun ytret ønske om å ha henne ei hel helg. Men problemet mitt er at jeg vil savne henne så fryktelig! Ja, ikke så mye som en time omtrent:) Jeg har heller ikke behov for å feste og slike ting, og greier fint å finne på aktiviteter hvor baby er med. Å stelle babyen, leke med det og gi det kos er noe av dagens høydepunkt for meg. Og jeg føler babyen får det aller best hos mammaen og pappaen sin. Er jeg kanskje utstyrt med ekstra mye morskjærlighet? Anonymous poster hash: 5c347...259
Gjest Trine B Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Jeg føler akkurat det same som deg. Det er en helt normal følelse å ha synest jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har ikke hatt barnepass til mine så lenge de har vært under året. Det har jeg ikke følt behov for. Og jeg har hvertfall ikke overlatt de til andre som bare har lyst. Trenger vi barnepass så spør vi når behovet er der. Her har svigermor gang på gang ytret ønske om å passe de (og gjerne om natta fra de er små babyer), men det kan hun bare glemme. Hun får max passe de et par timer i slengen(mange grunner til det da) før de er 2-3 år gamle. Hun har et par ganger gått over streken og forlanget å få passe de, dvs bare tatt de med seg. Dette har opprørt meg veldig og vi har derfor fått et veldig dårlig forhold etterhvert. Anonymous poster hash: 04beb...f27
Berta_78 Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Tror det er normalt :-) Jeg hater fortsatt å være uten barna mine, nå er de 3 og 5 år!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Det er en utrolig god følelse:) Leser om noen som ikke greier å få slike følelser, da de er deprimerte etc. Og jeg priser meg lykkelig over at jeg elsker babykos! Det irriterer meg litt at familiemedlemmer maser om å passe henne, eller ha henne over på overnatting. Selv når jeg ikke har behov for det. Har gjort dem klar over at de heller har mye mer glede av å ha henne på dagtid, framfor natt:) Tror ikke de helt vet hvordan det er å bli vekket opp på natten:P Haha. Anonymous poster hash: 5c347...259
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Har vel ikke så mye med at man er mer glad i babyen sin enn andre. Noen tenker ikke bare på seg selv, men at det er hyggelig for relasjon mellom barnebarn og besteforeldre. Ser ikke poenget i spedbarnstiden, men når det begynner å bli en større baby som gjenkjenner besteforeldrene sine. Jeg ble gravid på nytt rask etter fødsel og var så dårlig, pluss mye skriking og lite søvn de første mnd etter førstemann. Det var så utrolig godt å få hvile da hun overnattet hos besteforeldrene 6mnd gammel. Jeg sov kanskje ikke så godt fordi jeg tenkte mye på om det gikk bra. Nå er barna blitt noen år gamle og overnatter støtt og stadig til besteforeldrene. Fantastisk at de har et så godt forhold. Nå ventes nr 3 og det er fint at barna ikke har noen betenkeligheter med overnatte hos dem når vi må på sykehus og det f.eks blir nattevåk med minstemann. Men jeg elsker barna mine høyt selv om jeg ikke er redd for å gi litt slipp på dem Jeg hadde selv et fantastisk godt forhold til mine besteforeldre og ønsker det samme for mine barn. Det er x antall netter man sovet med barnet sitt, en natt borte engang iblant er ingen krise. Anonymous poster hash: d3188...6ef
Gjest Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Normalt Vil ha minsten innen rekkevidde selv jeg, og han er straks 2 år Sjeldent på overnattninger og ser for meg ulike scenarioer i hodet hvis han er borte
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Jeg lånte ikke bort babyene mine. Mine har heller ikke sovet borte før de er 1,5-2 år. De har likevel en god relasjon til besteforeldre og sover borte uten problemer. Anonymous poster hash: 9374f...82a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 synes du høres ganske normal ut. min sov ikke over hos besteforeldrene før han var godt over 2 år, og da hentet jeg han 09:30 dagen etter. (etter dems ønske) før det har han kun vært hos de noen timer på kvelden. helt ok å ville ha ungen sin selv, du skriver baby også så regner ikke med at barnet er så gammelt heller. nei dra heller på besøk sammen. eller be de til deg så kanskje du en dag vil gå ut å spise med mannen din mens de er hjemme med barnet et par timer. det kan jo være hyggelig for dere alle sammen men det er ingen som sier at man MÅ ha barnevakt på ungene sine . Anonymous poster hash: 44efa...ca6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Helt normalt. Anonymous poster hash: 11bda...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå