Gå til innhold

Miljøeksperten - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt leilighet og trenger alt av hvitevarer. I den forbindelse kom jeg over miljøeksperten og synes det virker som en bra greie. Her kan man kjøpe brukte hvitevarer som har fått serviceoverhalinger. Gunstige priser og tilsynelatende hvitevarer som er så gode som nye. Bra for miljøet, bra for pengboka.

Virker nesten litt for godt til å være sant?

Noen som har handlet hvitevarer hos dem?

Anonymous poster hash: 93b02...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 93b02...56c

• 2 år senere...
Skrevet

Kjøpte kombiskap og vaskemaskin fra Miljøeksperten Nes i forbindelse med flytting. De leverte feil vare, til feil by, til feil dato. Vaskemaskinen brøt sammen etter 2,5 måneder og jeg fikk utlevert erstatningsmaskin. Denne brøt sammen etter 1 måned og jeg fikk enda en erstatningsmaskin. Denne tredje maskinen brøt sammen etter 4 måneder, da var jeg drittlei og krevde pengene tilbake. Firmaet nektet og jeg klagde saken inn for Forbrukerrådet, men siden det var snakk om forskjellig type feil ble firmaet gitt retten til å levere enda en erstatningsmaskin. Dette var helt uaktuelt for meg, som alenemor er det ganske essensielt å ha en fungerende vaskemaskin. Fikk altså ikke pengene tilbake, 2500 rett ut av vinduet. Jeg har aldri opplevd så dårlige produkter som fra Miljøeksperten Nes. Har nå kjøpt ny maskin fra annen leverandør og vil sterkt fraråde folk å kjøpe fra dette firmaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...