Gå til innhold

Pusse opp/ ommøblere stua - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Håper noen kan hjelpe meg, selv om dette kanskje ikke er helt det rette stedet å spørre...

Jeg er kjempelei av stua mi, og tenker å gjøre noen forandringer.. :) Det er ikke en så alt for stor stue, men greit med plass. Jeg har stuebord, vitrineskap og tv-bord i samme stil og farge (brunsvart). Jeg er fornøyd med fargen på dagtid når det er lyst for da ser de brune ut, men med en gang det blir litt mørkere ute blir fargen plutselig svart. I den "lille" stua ser det da veldig mørkt ut når skinnsofaen også er svart.. Veggene er malt i fargen 'blek sand'. Jeg synes at når stuen er såpass liten, burde den være lysere (samtidig som jeg plutselig fikk lyst på en lys og koselig stue).

Vi har tre store vinduer på den lengste veggen, men tre-seteren står med ryggen vendt dit for at stua skal virke større og mer åpen. Noen som har noen billige og supre tips til hvordan jeg kan få en "ny" stue? Skal male bord, tv-bord og vitrineskap, tips til farge tas også imot med stor takk! :) Jeg er veldig glad i deg rustikke og litt gamle, shabby chic stilen, men vil gjerne ha noe koselig og innbydende :)

Alle tips og forslag blir jeg supergla for, er helt tom for ideer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...