Gå til innhold

Til alle dere som jobber i barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg er så glad og takknemlig for jobben dere gjør! Hver dag møter dere en rekke ulike barn og foreldre med ulike utfordringer. Dere må løse konflikter, ta vanskelige valg, håndtere "umulige" foreldre, tilrettelegge, følge opp, passe på, kle på og av, lage pedagogiske opplegg og følge dem, være fleksible, trøste, plastre, klemme, lese for og oppdra...og mye, mye mer!

Jeg har en enorm respekt for jobben dere. Jobben deres er en av de viktigste jobbene i samfunnet, og dere absolutt ikke har den lønnen dere fortjener. I det siste har jeg lest at mange av dere føler dere lite respektert og verdsatt, så derfor skriver jeg dette innlegget i håp om å få vist at vi er mange som verdsetter dere veldig! Jeg er en, og jeg vil tro jeg ikke er den eneste. Stå på videre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 3c4f3...283
Skrevet

Takk, det varmer:)

Anonymous poster hash: 882ff...67a

Skrevet

Tusen takk! Det var utrolig hyggelig å høre :)

Anonymous poster hash: aaa29...e9c

Skrevet

Er så enig med deg hi!

Dere som arbeider i barnehagen er helt fantastiske mennesker og jeg bøyer meg i støvet over hvordan dere klarer å håndtere denne hektiske hverdagen med så mange barn. Til tider synes jeg min ene 4 åring kan være mer enn en håndfull :-D

Skrevet

Er veldig enig, og hva skulle en egentlig gjort av ungene hvis folk ikke hadde ønsket å jobbe i barnehage? Jo, da måtte nok folk flest vært hjemmeværende (én av partene iallfall). Utrolig mange er avhengige av disse flotte menneskene som ønsker å ha det som jobb å passe på andres barn - og den oppgaven er ikke bare rosenrød! Så all ære til alle engasjerte, flinke barnehageansatte! :-)

Anonymous poster hash: c3831...3cb

Skrevet

Er helt enig, HI!! De fortjener mye skryt og burde hatt mye bedre lønn. Er selv lærer, men hadde aldri klart meg lenge i barnehage. Dere gjør en enormt viktig jobb! 😄

Skrevet

Tusen takk skulle ønske flere var like takknemlig som deg og ikke bare ute etter "og ta oss" når det blir en liten konflikt

Skrevet

Tusen takk :) fint å se at noen ser den jobben vi gjør :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk :-)

Jeg jobber som pedagogisk leder på en storbarnsavdeling med 18 barn i alderen 3-6år. Og jeg føler meg heldig som får være så mange timer hver dag sammen med herlige barn <3

Skrevet

<3 <3 <3 Herlig å bli verdsatt! Dette lyste opp dagen min, og jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen.
Samtidig skal det sier at det finnes vel sjelden en mer takknemlig jobb en det å faktisk jobbe i barnehage. Jeg bruker å si; det stemmer at jeg ikke blir rik på penger, men jeg blir rik på opplevelser! Gode opplevelser hver dag! :)

Skrevet

Helt enig hi!! De som til stadighet høvler ned på barnehageansatte, lærere, helsestasjon osv tror jeg har problemer i sitt eget liv; og de bør feie for sin egen dør. Klarer man å se litt utenfor seg selv, så ser man at feks barnehageansatte gjør en FANTASTISK jobb, med egentlig for få ressurser fra våre politikere!! Jeg er samboer med en som jobber i barnehage, og er kjempestolt av det!!! En av samfunnets viktigste oppgaver!

Anonymous poster hash: b9c25...b9b
Skrevet

Huff jeg får litt vondt av noen av de som jobber i barnehagen vår av og til. Når de skal fortelle at de har gjort noe annet enn det som stod på ukeplanen, ikke har vært ute en dag, eller at guttungen har skitnet til klærne sine eller fått en kul i panna eller fått syltetøy på brødskiva, så er de så forsiktige og unnskyldende stakkars. Tydelig at de forventer å få kjeft for sånne ting.

Men sier vi noe positivt til dem så blir de så overrasket og glade. Selv om det er vel fortjent, for de er fantastiske og så mye mer hjelpsomme enn det man kan kreve av dem. Og gutten min er trygg og glad og fornøyd, og da er jeg også fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 4c587...1a6
Skrevet

Tusen takk ,det var godt å høre og jeg setter pris på at noen ser alt vi gjør.

Men vi ernederst på rangstigen,og jeg er redd det kommer til å bli mange som flyter fra barnehagen når forholdene  aldri blir bedre, mindre frihet til å gjøre hva vi vil med ubundettida vår,lønna vår står på stedet hvil og det blir flere og flere barn på mindre og mindre kompetente voksne. Er redd min tid som ped.leder er snart over,selv om jeg er fryktelig glad i barna jeg jobber sammen med.

Anonymous poster hash: 121ed...bdb
Skrevet

Tusen takk ,det var godt å høre og jeg setter pris på at noen ser alt vi gjør.

Men vi ernederst på rangstigen,og jeg er redd det kommer til å bli mange som flyter fra barnehagen når forholdene  aldri blir bedre, mindre frihet til å gjøre hva vi vil med ubundettida vår,lønna vår står på stedet hvil og det blir flere og flere barn på mindre og mindre kompetente voksne. Er redd min tid som ped.leder er snart over,selv om jeg er fryktelig glad i barna jeg jobber sammen med.

Flyter faktisk..! FLYKTER skulle det stå!! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...