Gå til innhold

OH! Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i et flyttekaos her, og har elleveåringen til nye samboern min sammen med meg, bare meg og han idag, han har vært til stor hjelp fram til nå og jeg er kjempe takknemlig for all hjelp i både igår og idag, men nå er det bare litt rydding og organisering som er igjen og jeg kjenner at jeg må få litt "space" så jeg kan fokusere litt på dette uten at han henger rundt meg. Gud så kynisk jeg er, men mest av alt vil jeg at han skal finne på noe annet. Helst ute, men ikke noe krav. Det funker ikke at han sitter i stua og ser på tv eller spiller playstation. Hva skal jeg foreslå? Han kjeeeeder seg..

Anonymous poster hash: 041f1...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest han fortjener litt tid foran tvèn, og hvilken skade gjør det at han sitter der ?

Anonymous poster hash: 5c31c...16b
Skrevet

Hvis det ikke er så langt til butikken ville jeg sendt med litt penger slik at han kan kjøpe noe sjokolademelk og kanskje boller til seg selv og deg, hvis du vil ha noe. Slik at dere kan ha en god lunch sammen. Så kan du forklare han da hva som gjenstår, at du skal ta deg av dette, og spør hva han vil gjøre. 

Anonymous poster hash: 7045d...76e
Skrevet

Det gikk helt fint, han fikk litt penger hos meg og gikk på kiosken og har kosa seg siden ;)
Jeg veit det hørtes teit ut at han ikke fikk se på tv, men jeg trengte virkelig bare noen minutter for meg selv i huset hvor jeg fikk organisert alt uten at han skulle forstyrre. Han er en masete 11åring. Vanligvis bare koselig å være med han og god hjelp, men han trenger mye oppmerksomhet. Men han ble fornøyd og jeg ble fornøyd så nå er det bra :)

Anonymous poster hash: 041f1...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...