Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Noen som kan anbefale noen barnehage i Bardu? Både for meg som tenker å søke jobb i barnehager i den kommunen, og hvor dere som foreldre er fornøyd med barnehagen til barna deres Evt noen andre tips, forslag eller kritikk! Har du noe å si om barnehagene Noraførr, Barnas Hus eller Setersvingen feks? Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Noen? Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg gikk selv i Barnas hus, OG jeg har jobbet der en liten periode. Har lite kjennskap til barnehagene sånn egentlig, men inntrykket jeg har er at ingen av de er spesielt gode barnehager. Men da sammenligner jeg med barnehagen mitt barn går i, som ikke er i Bardu. Kan ikke sammenlignes. Ut av de barnehagene som er i Bardu, så ville jeg kanskje gått for seterveien. Hadde nok ikke begynt i Barnas hus igjen Du må bare høre litt rundt med foreldrene og lokalkjente. Kjenner du ingen i Bardu kan spørre? Anonymous poster hash: 6d33c...272
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg gikk selv i Barnas hus, OG jeg har jobbet der en liten periode. Har lite kjennskap til barnehagene sånn egentlig, men inntrykket jeg har er at ingen av de er spesielt gode barnehager. Men da sammenligner jeg med barnehagen mitt barn går i, som ikke er i Bardu. Kan ikke sammenlignes. Ut av de barnehagene som er i Bardu, så ville jeg kanskje gått for seterveien. Hadde nok ikke begynt i Barnas hus igjen Du må bare høre litt rundt med foreldrene og lokalkjente. Kjenner du ingen i Bardu kan spørre? Anonymous poster hash: 6d33c...272 Ja, for Barnas Hus er jo delt på to hus, så kan se for meg at det blir litt "delt" og splittet, og muligens dårligere kommunikasjon osv. Var Seterveien jeg fikk best inntrykk av også! Samboeren min skal begynne på Setermoen, så greit å jobbe i en barnehage i nærheten. Vi har noe slekt rundt der(Bardufoss, Tromsø osv), men ikke som vet noe om barnehagene! Kommer fra Østlandet, så har liksom null peiling og null bekjentskaper der Hi Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg gikk selv i Barnas hus, OG jeg har jobbet der en liten periode. Har lite kjennskap til barnehagene sånn egentlig, men inntrykket jeg har er at ingen av de er spesielt gode barnehager. Men da sammenligner jeg med barnehagen mitt barn går i, som ikke er i Bardu. Kan ikke sammenlignes. Ut av de barnehagene som er i Bardu, så ville jeg kanskje gått for seterveien. Hadde nok ikke begynt i Barnas hus igjen Du må bare høre litt rundt med foreldrene og lokalkjente. Kjenner du ingen i Bardu kan spørre? Anonymous poster hash: 6d33c...272 Ja, for Barnas Hus er jo delt på to hus, så kan se for meg at det blir litt "delt" og splittet, og muligens dårligere kommunikasjon osv. Var Seterveien jeg fikk best inntrykk av også! Samboeren min skal begynne på Setermoen, så greit å jobbe i en barnehage i nærheten. Vi har noe slekt rundt der(Bardufoss, Tromsø osv), men ikke som vet noe om barnehagene! Kommer fra Østlandet, så har liksom null peiling og null bekjentskaper der Hi Anonymous poster hash: a890c...a5d Både Nøtteliten og barnashus har gode ped ledere (3 stk) og flinke fagutdannede assistenter. Det virker ikke splittet, men har god kommunikasjon mellom avdelingene. Lokalene er vel å merke hverken nye eller moderne, men det skal bygges ny barnehage i løpet av kort tid. Barna er ofte ute, og har fast turdag en dag i uka. Jeg er fornøyd. De "ser" barna ved Barnas hus hvis du skjønner hva jeg mener. Seterveien og Fageråsen har nyere lokaler, og jeg har ikke hørt noe negativt om disse heller. Kommunen har en fast vikarpool, så alle vikarer har jobbet ved barnehagene tidligere og det er ikke så ofte det kommer helt nye inn. Ellers så har de barnehager i både nedre- og øvre Bardu også. Problemet i Bardu er at de har lagt ned en barnehage uten å opprette nye tilbud. Så for tiden er det kun barna som har lovfestet rett på plass som får plass. Anonymous poster hash: 9f98a...4ef
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Jeg gikk selv i Barnas hus, OG jeg har jobbet der en liten periode. Har lite kjennskap til barnehagene sånn egentlig, men inntrykket jeg har er at ingen av de er spesielt gode barnehager. Men da sammenligner jeg med barnehagen mitt barn går i, som ikke er i Bardu. Kan ikke sammenlignes. Ut av de barnehagene som er i Bardu, så ville jeg kanskje gått for seterveien. Hadde nok ikke begynt i Barnas hus igjen :)Du må bare høre litt rundt med foreldrene og lokalkjente. Kjenner du ingen i Bardu kan spørre?Anonymous poster hash: 6d33c...272 Ja, for Barnas Hus er jo delt på to hus, så kan se for meg at det blir litt "delt" og splittet, og muligens dårligere kommunikasjon osv.Var Seterveien jeg fikk best inntrykk av også! Samboeren min skal begynne på Setermoen, så greit å jobbe i en barnehage i nærheten.Vi har noe slekt rundt der(Bardufoss, Tromsø osv), men ikke som vet noe om barnehagene! Kommer fra Østlandet, så har liksom null peiling og null bekjentskaper der :)HiAnonymous poster hash: a890c...a5d Både Nøtteliten og barnashus har gode ped ledere (3 stk) og flinke fagutdannede assistenter. Det virker ikke splittet, men har god kommunikasjon mellom avdelingene. Lokalene er vel å merke hverken nye eller moderne, men det skal bygges ny barnehage i løpet av kort tid. Barna er ofte ute, og har fast turdag en dag i uka. Jeg er fornøyd. De "ser" barna ved Barnas hus hvis du skjønner hva jeg mener. Seterveien og Fageråsen har nyere lokaler, og jeg har ikke hørt noe negativt om disse heller. Kommunen har en fast vikarpool, så alle vikarer har jobbet ved barnehagene tidligere og det er ikke så ofte det kommer helt nye inn. Ellers så har de barnehager i både nedre- og øvre Bardu også. Problemet i Bardu er at de har lagt ned en barnehage uten å opprette nye tilbud. Så for tiden er det kun barna som har lovfestet rett på plass som får plass. Anonymous poster hash: 9f98a...4ef Så fint Jeg får bare ringe og høre litt om dem har noe ledig til sommeren/høsten! Den barnehagen som er lagt ned, er det den som brant ned i 2011? Skulle søke om den som jeg gjorde med alle de andre, men det kom bare opp om brannen osv! Uff, da skjønner jeg det kan være fullt. Det høres ut som for meg at Seterveien, Fageråsen eller Barnas Hus er det som passer meg best da (kommer jo såklart til å søke der det er ledig, men greit å vite hva jeg kan vente meg!) Men hvilke barnehager er det som ligger i nærheten(evt nærmest) Setermoen leir? Ligger Fageråsen nærme den også? Hi Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Dytter igjen Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Hehe, dytter igjen jeg... Nå som folk er hjemme og barna har lagt seg Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Sponga barnehage skal være bra. Anonymous poster hash: 96484...a64
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Sponga barnehage skal være bra. Anonymous poster hash: 96484...a64 Hvor ligger den? Anonymous poster hash: a890c...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå