Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hadde en sak oppe i vår ang barnefordeling. Far har flyttet langt vekk, og jeg hadde alt på min side, og det ble dømt hovdeomsorg til meg pga barnets beste. Jeg har hele tiden hatt god kontakt med "svigerfamilien", men det er mennesker som er veldig gode til å snakke dårlig om andre. Jeg visste at når jeg sluttet å svelge kameler og tok denne saken videre, ville jeg miste kontakten med noen av dem. Nå sletter de meg fra facebook en etter en. Jeg har fortsatt kontakt med besteforeldre, men barnets tanter og onkler tar totalt avstand fra meg. Jeg hadde fortstått om det var når saken pågikk, men et år etter...? Må si det stikker litt, selv om jeg ikke har hatt så mye kontakt med dem det siste året. Anonymous poster hash: 6cb52...41f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Du bryr deg fordi det er du som blir avvist, og det er aldri godt det. Selv om det er et menneske jeg egentlig ikke har all verdens av positive tanker om, enten sletter meg fra face eller annet, så stikker det litt ekstra i magen når jeg oppdager det. Hadde selvsagt føltes helt annerledes om det var jeg som tok avgjørelsen Jeg tror de fleste kjenner det når de blir avvist, uansett årsak. Anonymous poster hash: ce5b6...fda
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Enig Anonymous poster hash: 5bfe6...a6c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 " men det er mennesker som er veldig gode til å snakke dårlig om andre". Hvorfor vil du i det hele tatt hat kontakt med sånne mennesker som baksnakker andre? Hadde vært glad jeg var kvitt de. Hvis du har kontakt med besteforeldrene, så er det mye viktigere enn at du har kontakt med mennesker som ikke gir deg noe verdens ting.. Anonymous poster hash: 15305...e15
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Grunnen til at jeg ønsket kontakt er fordi dette er mennesker som ikke har sperrer for når de snakker stygt om andre. Så jeg vet at mitt barn kommer til å høre mye negativt om meg når de er i nærheten. Slik er de med egne barn også. Jeg snakker aldri stygt om bf eller noen foran mitt barn, det er vi som har konflikten, ikke barnet. Derfor, men jeg mener ikke som i å drikke kaffe hver uke, men ha en hyggelig tone. HI Anonymous poster hash: 6cb52...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå