Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Vi har ikke noe kjemi lenger. Er mere bekjente mot hverandre enn venner ell kjærester. Jeg var ikke klar for et forhold og blir det heller ikke. Kommer sikkert til og være ensom resten av livet. hvorfor jeg tror det. Jo for jeg klarer ikk se for meg at jeg vil ha noen i livet. Anonymous poster hash: cc4d4...b23
Nullstress;) Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Vi har ikke noe kjemi lenger. Er mere bekjente mot hverandre enn venner ell kjærester. Jeg var ikke klar for et forhold og blir det heller ikke. Kommer sikkert til og være ensom resten av livet. hvorfor jeg tror det. Jo for jeg klarer ikk se for meg at jeg vil ha noen i livet. Anonymous poster hash: cc4d4...b23 Du finner nok en når tiden er inne Har dere barn sammen? Uansett, det er et tøft valg du skal ta. Jeg håper du har tenkt nøye gjennom dette, så du ikke angrer om noen dager/uker. Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jg kan komme til og angre. Men.. det får være mitt valg.. og jg må bare stå for det.. har ikke barn sammen. Har skrevet om han her før.. Anonymous poster hash: cc4d4...b23
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Da er han her om ti minutter og jeg gruer meg Anonymous poster hash: cc4d4...b23
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: b2a22...495
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Går det bra med deg ? :-). Sender deg en støttende klem. Anonymous poster hash: 3171d...268
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Håper det går bra med deg
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Hi her. usikker på hva jeg føler akuratt nå. Er ikke lei meg. Mere lettet. Er litt trist for det var så mye gidt i han. Å til og med at han respekterte valget mitt og er villig til og være min venn. Se det ann senere når jeg har kommet meg på bena.. jeg var overhodet ikke klar for og gå inn i dette forholdet. Han forstod.. og ville være der for meg uansett. Det ble en pause nå først. Så ser jeg på oss som venner så ser vi.. hadde så lite kjemi og mye stemte ikke. Så nå må jeg leve livet mitt og takle hverdagen. Anonymous poster hash: cc4d4...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå