Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

stille snøvær

stille hus etter at alle som skulle rekke noe har kommet seg ut og rukket det

toastjern

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig bra ut :)

Her er det full rulle og kakebaking. 

Skal straks hive meg i dusjen og dra til bhg for å stelle i stand til nyttårsfest. 

Må bare drikke en mugge kaffe først!

Gjest Fru Banderas
Skrevet
  • Kanelboller og te til frokost
  • Arving som har det kjempegøy på badet fordi hun har laget badeland til Barbiene (jeg tror hele rekkehuset kan høre gledesropene)
  • Skal stå på skøyter med arving når alle de overnevnte er ferdige på badelandet
  • Besøk av en stor gjeng i ettermiddag

Frk. Nilsen: Nyttårsfest?!

Skrevet

Fred? Som i ro og fred og stille i huset? Skal si i fra når det forekommer.....

Skrevet

Tidlig morgen med pannekaker.

De to største ut på tur mens jeg og minsten med god tid til både kiling og "lesing" i "Året rundt i Vrimleby" (fin bok).

Vaska bad og gulv og klær og snart meg selv.

Største lager middag mens vi andre venter.

Besøk av venner som vi ikke har sett siden i sommer.

Ingen syke!!!!!!

Skrevet

Sola som har skint inn i stova ein time no

Go'jente som sov til over kl 9

Ingen planer

Sløving i godstolen med kaffikopp

Vente på at ungane våknar att etter dagkvil

Skrevet

Deilig følelse ja. Ingen som minnet meg på å stå opp idag heller. Fantastisk ;). Burgere til "frokost"  :tommelopp:

Skrevet

• Kanelboller og te til frokost
  • Arving som har det kjempegøy på badet fordi hun har laget badeland til Barbiene (jeg tror hele rekkehuset kan høre gledesropene)
  • Skal stå på skøyter med arving når alle de overnevnte er ferdige på badelandet
  • Besøk av en stor gjeng i ettermiddag

Frk. Nilsen: Nyttårsfest?!

...For å få barnehagen med på juletrefest ;) Styrer (likbleik norsk dame 50+) er så pissredd for å tråkke noen på tærne at hun vet ikke en gang hvilken fot hun skal stå på.

Halve FAU er muslimer uten at de rynker på nesen av en juletrefest :P Så vi kalte det nyttårsfest i stede.

Festen var en stor suksess, alle koste seg sammen. 

Skrevet

Søndagsfred er lik søndagselsk her i huset.

Vært på jaktfelt og skutt greit (slo gubben på to standplasser, lever leeeeeenge på det).

Hentet tv til Liten og satt den opp på rommet og koblet til blureay-spilleren.

Gubben har lagd middag og servert rødvin.

Sofakos resten av kvelden.

Skrevet

Puh, har vært på beina siden kl 0730 i går... Sneia innom sofaen for en runde rimelotto mrd vesla, og tacoen ble vel inntatt sittende? I dag har huset vært fullt av folk og kjærlighet, men deilig å ha det for seg selv igjen nå!

Så nu har jeg tatt på pysj, fyrt i peisen og fylt opp skåla med chips. Har inntatt dronninghjørnet i sofaen og søndagsfreden kan senke seg :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Vært på jaktfelt og skutt greit (slo gubben på to standplasser, lever leeeeeenge på det).

Leste "skutt geit" og innså at jeg hang mindre med enn tidligere fryktet når det kommer til hvilke dyr det er lovlig å jakte på og skyte ned her i landet.

Skrevet

Leste "skutt geit" og innså at jeg hang mindre med enn tidligere fryktet når det kommer til hvilke dyr det er lovlig å jakte på og skyte ned her i landet.

Nå har jeg mye rart i fryseren men dog ingen geiter ;) For å ikke snakke om at det blir nok noen iltre bønder hvis vi skyter geitene deres.

Skrevet

Nå har jeg mye rart i fryseren men dog ingen geiter ;) For å ikke snakke om at det blir nok noen iltre bønder hvis vi skyter geitene deres.

Ser for meg en ganske nervepirrende jakt.  "Jeg går ut en tur kjære, skal på geitejakt. Skal skyte en feit en mens han står å tygger blikkboks. Tilbake om 5 minutter, ... eller en time om bonden viser seg å være hjemme likevel..."  

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Man føkker ikke med bonder, as.

De oppi høgget her voktet jordbæråkrene sine med hagler da jeg var mindre.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg skrev faktisk bonder.

Og lar den stå, i stedet for å redigere den og følgelig fremstå som en som behersker plural.

Skrevet

Hørtes deilig ut, smask!

Vi har gått på skøyter i dag, og den som var surest og kranglet mest ut døra her hjemme, var den som holdt ut lengst og oppdaget et hittil ukjent talent. Minipiruett ble det til og med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...